וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "חששתי שליברפול תרכוש את אלכסיס סאנצ'ס"

רגע לפני המפגש עם המייטי רדז (ראשון, 18:00, ספורט1 וספורט1 HD) סיפר מנג'ר ארסנל כי חשב שהצ'יליאני יחליף את סוארס בשורות היריבה, והחמיא לכוכב שלו: "מושלם לכדורגל האנגלי"

שחקן ארסנל אלכסיס סאנצ'ס. GettyImages
סוף טוב, הכל טוב. אלכסיס/GettyImages

המשחק המרכזי של המחזור ה-17 באנגליה יערך מחר (ראשון, 18:00, ספורט1 וספורט1 HD), כשליברפול תארח את ארסנל. היום סיפר מנג'ר התותחנים ארסן ונגר כי חשש מאוד שהמייטי רדז יגנבו לו את כוכבו, אלכסיס סאנצ'ס, רגע לפני שהעברתו מברצלונה לאצטדיון האמירויות הושלמה.

"האם הודאגתי שליברפול תשיג אותו? כן. זה יכול היה לקרות", אמר ונגר. "חשבתי שהיא מועמדת חזקה, כי היא בדיוק מכרה את ברצלונה וזו היתה דרך קלה לבצע את העסקה. אבל בסופו של דבר, השחקן הוא זה שמקבל את ההחלטה. היו עוד קבוצות שרצו אותו, וכל הזמן אתה יודע שעוד מישהו יכול להיכנס לתמונה - פריס סן ז'רמן, באיירן מינכן".

כשנשאל מה היה קורה אילו סאנצ'ס היה מחר משחק מולו ולא איתו, אמר המנג'ר הצרפתי: "בהיסטוריה של כל קבוצה גדולה יש הרבה שחקנים שפוספסו. אני רציתי שניקולא אנלקה ותיירי הנרי ישחקו ביחד. אולי, אם אנלקה היה נשאר, הנרי לא היה הופך לשחקן שהפך. לפעמים זה צירוף מקרים שיוצר את המורשת שלך".

כך או כך, ונגר פשוט מאושר ממה שהוא מקבל העונה מהחלוץ הצ'יליאני, אותו הגדיר כ"מושלם לכדורגל האנגלי" בזכות האינסטינקטים והקשיחות שלו: "הוא הגיע אחרי תקופה בה הרגיש שלא שיחק מספיק בברצלונה, וניסיתי, כמו כל מנג'ר, לשכנע אותו שהוא יוכל להתפתח ושהסגנון שאנחנו משחקים יכול לעזור לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully