וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אני מאוד, מאוד מרוצה מהחצי הראשון של העונה"

באיירן מינכן סגרה את הסיבוב הראשון ללא הפסד (בפעם השנייה ברציפות), מאמנה מאושר. שוויינשטייגר מודה לריברי שאפשר לו לחזור להבקיע, נוייר: "השער של רובן - שמיימי"

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן חוגג עם קלאודיו פיסארו. Simon Hofmann, GettyImages
הכל טוב. שוויישנטייגר חוגג עם פיסארו/GettyImages, Simon Hofmann

באיירן מינכן סיימה אמש (שישי) סיבוב ראשון מופלא בבונדסליגה, כשחזרה מפיגור וגברה על מיינץ 1:2. הבווארים ניצבים כמובן במקום הראשון עם היציאה לפגרת החורף כשבאמתחתם 45 נקודות, ומאזן של 14 ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו ואפס הפסדים. עד השנה שעברה, רק שלוש קבוצות בתולדות הבונדסליגה הצליחו להעביר סיבוב שלם ללא הפסד, ולפתע, באיירן עושה זאת שתי עונות ברציפות. מדהים.

"אני מאושר מהצורה בה התחלנו את העונה אחרי המונדיאל, ואחרי שהמועדון הזה ניצח כל כך הרבה משחקים בשנים האחרונות", אמר פפ גווארדיולה, ושיבח את האופי הבלתי מתפשר של שחקניו. "לא משנה לאן אנחנו הולכים, תמיד אנחנו משחקים עם תשוקה. עכשיו צריכים להישאר רגועים ולהתכונן לחצי השני של העונה. אני מאוד, מאוד מרוצה מהחצי הראשון של העונה".

מנואל נוייר הילל את אריאן רובן, שהבקיע את שער הניצחון אמש בדקה התשעים, ואמר: "השער שלו היה שמיימי, אנחנו מאושרים". רובן עצמו אמר בסיום: "כל הכבוד לקבוצה שלנו. חזרנו היטב מפיגור, ואני מרוצה. טוב שיש לנו פגרה עכשיו. חבל לי על מיינץ, שנתנו הכל, הגיעה להם נקודה, אבל זה הכדורגל".

את שער השוויון הבקיע בסטיאן שוויינשטייגר, וחגג שער ליגה ראשון מאז אפריל. בסיום, הודה שווייני לפרנק ריברי, שאפשר לו לבעוט את הבעיטה החופשית בדקה ה-22. "לא התאמנתי על בעיטות חופשיות מאז המונדיאל, אבל פרנק היה ג'נטלמן מושלם, הוא נתן לי לבעוט ואמר לי - תבקיע", אמר קשר נבחרת גרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully