וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: תומר חמד כבש את שער הניצחון ב-0:1 של אלמריה על סלטה

החלוץ הישראלי ניצל טעות קשה של פונטאס ודחק מקרוב בדקה ה-17 כדי לסדר ניצחון חוץ ולהעלות את קבוצתו מעל הקו האדום. חוליאן עצר פנדל של נוליטו (72), סלטה עם 575 דקות ללא שער

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
היה במקום הנכון. תומר חמד/GettyImages

תומר חמד כבש הערב (שישי) את שערו השני העונה בליגה הספרדית, כשהעניק לאלמריה שלוש נקודות חשובות עם ניצחון 0:1 בחוץ על סלטה ויגו, במשחק שפתח את המחזור ה-16.

החלוץ הישראלי קיבל את המקום בהרכב בהופעת הבכורה בליגה של המאמן החדש חואן איגנסיו מרטינס, ובדקה ה-17 ניצל טעות אומללה של הבלם אנדראו פונטאס, שניסה להחזיר מקרוב בראש לשוער סרחיו אלברס, אך הכדור עשה דרכו לשער בעקבות אי ההבנה בין השניים וחמד דאג לדחוק אותו פנימה מקרוב. חמד השלים 90 דקות, כשגיבור המשחק היה השוער חוליאן קואסטה, שבהופעת הבכורה שלו העונה עצר פנדל של נוליטו בדקה ה-72 ושמר על התוצאה.

אלמריה, שנפרדה לפני שבועיים ממאמנה פרנסיסקו בעקבות התבוסה 5:2 לאייבר ובשבוע שעבר הפסידה 4:1 לריאל מדריד כשהמאמן החדש עקב מהיציע, עלתה זמנית מעל הקו האדום וקטעה רצף של תשעה משחקים ללא ניצחון. סלטה, מנגד, סופרת כבר חמישה הפסדים רצופים ושישה משחקים ללא שער זכות. היא קבעה שיא מועדון שלילי, כשהגיעה ל-575 דקות ללא שער זכות (השיא הקודם: 532 דקות ב-1995).

* צרפת: לאנס ניצחה 0:2 את ניס במשחק שפתח את המחזור ה-19, הנועל את הסיבוב הראשון. ווילאן סיפריאן (38) ואדמו קוליבאלי (86) כבשו לזכות המארחת, שעלתה זמנית מעל הקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully