וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניו אורלינס לא פוסלים להחזיר את גל מקל: "אוהבים אותו מאוד"

20.12.2014 / 9:00

הפליקנס שחררו את הרכז אך עשויים להחתימו מחדש על חוזה נמוך יותר. בסביבתו של הישראלי משוכנעים: "NBA זו המטרה של גל. מכבי תמיד אופציה, אבל יש סיכוי טוב שימצא חוזים ל-10 ימים"

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
לא מוותר על החלום. גל מקל/AP

גל מקל שוחרר הערב (שישי) מניו אורלינס פליקנס אחרי ששיחק ארבעה משחקים בלבד במדי הקבוצה. השחקן יימצא ב-48 שעות הקרובות ברשימת המנופים, כשכל קבוצה בליגה שתחפוץ בחוזהו תוכל לקחת אותו, ולאחר מכן אם ירצה לשחק בליגה, יצטרך לחתום על חוזה חדש.

ההערכות בארצות הברית לא פוסלות את האפשרות שניו אורלינס תחתים את מקל בעוד 48 שעות על חוזה בעלות שכר נמוכה יותר. על פי מספר עיתונאים בניו אורלינס, בקבוצה יחכו לראות מה תעשה בוסטון סלטיקס עם ג'אמיר נלסון שהגיע אליה בטרייד מדאלאס, ואם תשחרר אותו, הפליקנס צפויים לנסות לצרף אותו. בנלסון מעוניינות עוד מספר קבוצות מה-NBA.

"רצינו לראות אותו, אני חושב שהוא עשה עבודה טובה אבל הוא עניינים כספיים שאני לא רוצה להיכנס אליהם", אמר המאמן מונטי וויליאמס. "אנחנו מאוד אוהבים את מקל, וזה לא אומר שלא נרצה להחזיר אותו אלינו, אבל כרגע הרגשנו שצריך ללכת בכיוון אחר. אני חושב שהוא הביא לקבוצה שלנו דברים טובים מאוד, וכשהיה פה, הוא עזר לנו. הוא היה חיובי עבורנו".

גל מקל שחקן מכבי תל אביב מול טרה סימונס שחקן הפועל ירושלים. יותם רונן
האפשרות תמיד קיימת. גל מקל במדי מכבי תל אביב/יותם רונן

אחד ממקורביו של מקל אמר הערב לוואלה! ספורט: "הוא אפילו עוד לא סיים את תקופת ההתאקלמות שלו בניו אורלינס וכבר איבד את המקום ברוטציה. גל נחוש מאוד להמשיך ב-NBA וזו המטרה שלו, אין לו ספק שהוא ישחק עוד העונה ב-NBA ויש לו גם שם טוב בליגה. העובדה היא שהרבה מאוד קבוצות התעניינו בו בין דאלאס לניו אורלינס, וגם אם לא ישיג חוזה בעוד 48 שעות, יש מצב טוב שימצא חוזים ל-10 ימים, שזה דבר שלא פוסלים. אני לא חושב שהוא אכזב, מי שמצפה משחקן שנמצא בקבוצה פחות משבוע להשתלט על המשחק ולהכנס לקצב טועה ובגדול. גל לא התאמן עם קבוצה, אלא עם מאמן אישי, ויש הבדל, אז לוקח זמן להכנס לכושר משחק".

על האפשרות של מכבי תל אביב: "מכבי נמצאת שם כאופציה וגם עוד קבוצות באירופה שהתעניינו בו אחרי שהוא שוחרר מדאלאס". האפשרות שיצטרף לקבוצת יורוליג תהיה פתוחה עד לפתיחת הטופ 16, אחרת יוכל להצטרף לקבוצות יורוליג רק בסיבוב השני של הטופ 16.

מקל הרשים בליגת הקיץ במדי דאלאס מאבריקס, קבוצתו הקודמת בליגת הכדורסל הטובה בעולם, אולם לפני תחילת העונה שוחרר מהמאבס. אינדיאנה הייתה מעוניינת ברכז הישראלי, אולם בעיות ויזה מנעו ממנו להצטרף לפייסרס. לאחר שנבחן בלוס אנג'לס לייקרס, החליטה ניו אורלינס להחתימו והוא הצטרף לקבוצתו של אנתוני דייויס. מקל שיחק ארבעה משחקים בלבד במדי הפליקנס, רשם ממוצע של 10.8 דקות, 1.5 נקודות (15% מהשדה), ומסר 3.3 אסיסטים

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully