וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה מחפשת ספונסר חדש במקום קטאר"

הקשר בין קטאר לחמאס הכריע? על פי הפרסום בחדשות ערוץ 2, מועדון הפאר מקטלוניה שוקל לוותר על החסות של "קטאר איירווייז". בעבר כבר דווח על הרצון להחליף ספונסר או לחזור למדים נקיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבאנר החדש של "קטאר איירווייז" וברצלונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם ברצלונה בדרך להפסיק את ההתקשרות עם קטאר? על פי פרסום חדשות ערוץ 2 הערב (שישי) קבוצת הפאר מקטלוניה החלה לחפש ספונסר חדש במקום חברת התעופה "קטאר איירווייז", שמעבירה לה מדי שנה כ-200 מיליון דולר.

ההסכם עם הקטארים נחתם ב-2013 ואמור להסתיים ביוני 2016, כאשר לפני כחודשיים כבר דווח על רצונה של ברצלונה למצוא נותנת חסות אחרת. המועדון הקטלאני אף פנה לחברת ייעוץ כדי למצוא ספונסר מתאים, אם כי במועדון יש רצון לחזור למסורת הישנה (החזיקה עד ההסכם עם "קרן קטאר" ב-2010) ולהפסיק לפרסם חברות מסחריות על מדי המשחק.

כזכור, כבר ב-2010 פנו גורמים בישראל לצד גורמים ממדינות נוספות לברצלונה, בבקשה שזו תסרב להצעה מהקטארים, הידועים כתומכי חמאס. הבקשות אז, וגם בקיץ האחרון, לא נענו. האם עכשיו אנחנו בדרך לשינוי?

בתקשורת בקטלוניה לא התייחסו לנושא, כשהשבוע אף חידשה "קטאר איירווייז" את הבאנר שלה על אצטדיון קאמפ נואו בברצלונה. בכרזה החדשה מופיעים חאבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה, ניימאר, ליאונל מסי, ג'רארד פיקה ואנדרס אינייסטה, ולצדם הכיתוב: "הקבוצה שמאחדת את העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully