וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצאי גמר הגביע בכדוריד: מכבי ראשל"צ - חולון, מכבי ת"א - הפועל ראשל"צ

מחזיקת הגביע יצאה מפיגור מול הפועל אשדוד בדרך ל-26:36, ותתמודד נגד החולונים, שניצחו את קרית מוצקין 32:36. האלופה גברה על רמה"ש 28:29 ומחכה לאדומים, שניצחו את אס"א תל אביב 26:31

שחקני מכבי ראשון לציון בכדוריד חוגגים ניצחון בדרבי. עמית שיסל, איגוד הכדוריד,
לא מעדו מול אשדוד. שחקני מכבי ראשון לציון/עמית שיסל, איגוד הכדוריד

שלב רבע הגמר של גביע המדינה בכדוריד הושלם הערב (שישי) ומצפים לנו שני חצאי גמר מרתקים. האלופה מכבי תל אביב ניצחה את רמת השרון 28:29 ותתמודד נגד הפועל ראשלון לציון, אחרי שזאת גברה על אס"א תל אביב 26:31. בחצי הגמר השני תתמודד מחזיקת הגביע מכבי ראשון לציון, שניצחה את הפועל אשדוד 26:36, נגד מ.כ חולון, שגברה על קרית מוצקין 32:36. חצאי הגמר יתקיימו ב-3 פברואר, כאשר משחק הגמר יתקיים ב-24 באותו חודש ובו יש אפשרות לדרבי ראשוני, וגם לשחזור גמר גביע המדינה מהעונה שעברה. קבוצות ליגת ווינר יחזרו מן הפגרה ב-16 בינואר.

מכבי ראשל"צ - הפועל אשדוד 26:36 (14:14)

אחרי דקות פתיחה צמודות, יותם טל ורועי ביטון הוליכו את אשדוד ליתרון 2:5. ג'ו מתתיה לקח פסק זמן מוקדם בדקה ה-9, אבל שחקניו לא הצליחו לעצור את ביטון ואלעד טלקר, שקבעו יתרון שיא של 5:12 לאשדודים. ראשון לציון חזרה בקאמבק גדול ובמחצית התוצאה הייתה שוויון 14:14. במחצית השנייה מחזיקת הגביע שלטה לגמרי בקצב, נהנתה מיום התקפי טוב של נאמן (5 שערים), טאסקוביץ' (8) וקריבוקאפיץ' (7)ושעטה לחצי הגמר. את אשדוד הוליכו רועי ביטון, יותם טל, דדי פרץ ואלעד טלקר עם 5 שערים כל אחד.

מ.כ חולון - מכבי קרית מוצקין 32:36 (10:15)

בעונה שעברה שתי הקבוצות נפגשו בשלב רבע הגמר, כאשר מוצקין ניצחה 23:29. היום, בחולון, היא רצתה לרשום הישג נאה מבחינתה של ההעפלה שלישית בארבע עונות לחצי הגמר, אבל הפעם היה זה זמנה של חולון. הפתיחה עוד הייתה צמודה, אבל חולון ביססה לעצמה הפרש משמעותי של 5 שערים בהפסקה. גם במחצית השנייה החולונים שלטו בקצב, ורשמו הישג נוסף תחת הדרכתו של סרגיי סביצקי, אחרי שכבר העפילו לשמינית גמר גביע האתגר האירופי.

קבוצת מכבי תל אביב בכדוריד (שמאל) הפועל ראשון לציון בכדוריד (ימין). עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
ב-3 בפברואר הם ייאבקו על מקום בגמר. שחקני מכבי תל אביב והפועל ראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

א.ס רמה"ש - מכבי ת"א 29:28 (17:16)

המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשבדקה ה-55 נרשם שוויון 28:28. הכוכב הגדול של מכבי תל אביב בויאן בוטוליה התעלה ברגע האמת, כבש שער יתרון, לרמת השרון הייתה זדמנות לכפות הארכה אבל שוער הצהובים אלדר שיקלושי מנע מאובראד ראדולוביץ' להשוות 5 שניות לסיום, והבטיח את ניצחון האלופה. אובראד ראדולוביץ' הוביל את רמת השרון עם 6 שערים, טונדיי עבדול ראשיד, אלכס סיצ'נקו ודניאל שקלים כבשו 5 כל אחד. בוטוליה הצטיין במכבי תל אביב עם 10 שערים, מירקוביץ' כבש 6.

אס"א ת"א - הפועל ראשל"צ 31:26 (14:12)

אס"א זכתה מתחילת שנות ה-2000 בחמישה גביעי מדינה, כשעל שלושה מהם חתום אולג בוטנקו כמאמן. בוטנקו קיווה להפתיע את הפועל ראשל"צ, אבל סגנית האלופה ידעה לשמור על יתרונה עד לניצחון. אס"א כבר צימקה ל-25:23 בדקות הסיום, אבל שחקניו של סער פרנקל לא מעדו ועכשיו מחכה להם חצי גמר קשה מול מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully