וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה באליפות ישראל בטניס, גלושקו אלופת הנשים

המדורג 99 בעולם לא התקשה לנצח 1:6, 2:6 את עידן לשם בן ה-17ביום הגמרים ברעננה. יוליה גלושקו גרפה את התואר בפעם השלישית בקריירה ובפעם השנייה ברציפות עם 1:6, 3:6 על שחר פאר

דודי סלע, יוליה גלושקו. ברני ארדוב
לא הסתבכו. דודי סלע ויוליה גלושקו/ברני ארדוב

דודי סלע זכה הבוקר (שישי) בפעם החמישית בתואר אלוף ישראל בטניס, כשגבר במשחק הגמר שנערך ברעננה 1:6, 2:6 על עידן לשם. הטניסאי בן ה-17 ניצל את היעדרו של אמיר ויינטרוב הפצוע כדי להעפיל למשחק הגמר וקיווה לדגדג את המדורג 99 בעולם, אבל סלע שמר על ריכוז לאורך כמעט כל דקות המשחק, ופרט לכמה רגעים בהם הפגין לשם את הכישרון שלו יחסי הכוחות לא הוטלו בספק, וסלע סגר עניין בשתי מערכות חלקות. בהמשך ישוחק גמר הנשים בין האלופה יוליה גלושקו לשחר פאר.

סלע השיג את השבירה הראשונה במשחק כבר במשחקון ההגשה הראשון של יריבו ועלה ל-0:2. אלא שלשם הפתיע עם שבירה משלו, שהכניסה תקווה למשחק צמוד בקרב הצופים, אבל סלע הגיב עם שבירה נוספת בצד השני, והמשיך במומנטום בדרך ל-1:6 בסיום המערכה. במערכה השנייה לשם העלה את רמת הסרבים שלו, שמר על שני משחקוני ההגשה הראשונים בדרך ליתרון 1:2, אבל אז סלע שוב הרים את רמת משחקו ודהר עם חמישה משחקונים רצופים בדרך לעוד תואר.

עידן לשם עם דודי סלע. ברני ארדוב
התרגש בגמר הראשון שלו. עידן לשם עם דודי סלע/ברני ארדוב

"הצלחתי לא לעשות לעצמי פדיחות", אמר דודי סלע בסיום. "כל השבוע שיחקתי לא רע. אנחנו מתאמנים הרבה ביחד, אני מכיר אותו טוב. הוא היה קצת לחוץ, לא פשוט לשחק פתאום מול כל הקהל הזה, אבל הוא הראה שהוא כן יכול לשחק ועוד שנה או שנתיים להיות בדייויס בטוח. אני חושב שהוא יכול להיכנס למאייה הראשונה בעולם אם הוא ימשיך להתאמן קשה. יש לו את זה".

"היה משחק מאוד קשה, דודי שיחק מעולה", הוסיף עידן לשם. "ההתרגשות שיחקה תפקיד, אבל אני יוצא עם הרבה דברים שאפשר ללמוד מהם לפעם הבאה. לאט לאט אמשיך להתקדם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחר פאר, יוליה גלושקו. ברני ארדוב
פעם שלישית גלידה. גלושקו עם פאר בסיום/ברני ארדוב

בגמר הנשים, שנפתח מיד לאחר מכן, יוליה גלושקו זכתה בפעם השנייה ברציפות בתואר, אחרי שגברה אחרי שתי מערכות קלילות 1:6, 3:6. אחרי שבשנה שעברה גלושקו גרפה את התואר מבלי להתמודד עם פאר, שלא השתתפה באליפות, הפעם השתיים נפגשו והראשונה הוכיחה את עליונותה.

גם הגשם, שעצר את המשחק לזמן מה, לא עצר אותה וקטע את המומנטום שלה. היא השיגה שבירה כבר במשחקון ההגשה הראשון של פאר, דהרה כל הדרך ל-1:6 במערכה הראשונהף וגם נסיונות הקאמבק של פאר במערכה השנייה לא צלחו. זו הזכייה השלישית שלה בתואר, אחרי שזכתה בו גם ב-2011 ו-2013.

גלושקו אמרה בסיום: "וואו, היה יום מטורף. המשחק הזה מסכם ארבעה שבועות של עבודה מאוד קשה. עשינו עבודה מטורפת, וראו את זה היום. תודה לקהל שבא בהמוניו, אין יותר כיף מזה".

שחר פאר: "היא הייתה יותר טובה היום. אני עדיין בהכנות לשנה הבאה. יש לי עוד שבוע ויומיים פה בארץ להמשיך לעבוד. יש עומס, אבל אני נהנית מזה".

שחר פאר טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
אכזבה בגמר. שחר פאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully