וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - אשדוד: בכר יחסר את פרננדס , צדק חוזר להרכב

המוליכה רוצה לפתוח את הסיבוב השני בניצחון ביתי, רוג'רס קולה בספק. שרצקי ינסה להחזיר את חלוץ מכבי תל אביב ברק בדש, שמסיים חוזה בקיץ. קלינגר מחזיר את סולארי וצ'קול להרכב (ש', 18:00, אין שידור)

מחזור 14מחצית20/12/2014
עירוני קרית שמונה
    0
      מ.ס. אשדוד
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 16. אשדוד מובילה 4:5 ועוד 7 משחקים הסתיימו בתיקו.

      * אשדוד מעולם לא ניצחה כשקרית שמונה מארחת. ארבעה משחקים נגמרו בניצחון של הצפוניים ועוד שלושה משחקים לא הוכרעו.

      * אשדוד לא כבשה בחמשת הביקורים האחרונים שלה בצפון. למעשה, אשדוד לא כבשה בקרית שמונה בשש השנים האחרונות, מאז ה-1:1 שם בדצמבר 2008.

      * קרית שמונה עד המפגש מול מכבי תל אביב (כולל הניצחון על הצהובים): 85 אחוזי הצלחה. קרית שמונה מאז המפגש מול מכבי תל אביב: 50 אחוזי הצלחה.

      * אשדוד עם חמישה משחקים ללא הפסד. היא ספגה בהם רק פעמיים. שלושה משחקים מהחמישה הללו היו בחוץ.

      נתונים: דריבליסט

      שחקן מכבי תל אביב ברק בדש. ברני ארדוב
      יחזור לאקסית? בדש/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      עירוני קרית שמונה תנסה להחזיר לשורותיה את ברק בדש בעונה הבאה, אם החלוץ לא יקבל חוזה חדש ממכבי תל אביב. בדש, שמוערך מאוד על ידי הבעלים של קרית שמונה איזי שרצקי, מסיים חוזה בתום העונה במכבי תל אביב ולמעשה רשאי מחודש ינואר לנהל משא ומתן לגבי העונה הבאה. בקרית שמונה לא ינהלו עמו מגעים בקרוב מתוך כבוד למכבי תל אביב, אבל לקראת סוף העונה, אם השחקן לא יקבל חוזה חדש אצל הצהובים, בקרית שמונה ינסו להחתימו מיידית.

      בדש מחזיק דירה בקרית שמונה ומחובר מאוד לעיר ולקבוצה בה רשם שנים יפות מאוד וממנה עבר בעונה שעברה למכבי תל אביב. יצויין שבדש צפוי להישאר במכבי עד סוף העונה כך שלא מדובר על חלון ההעברות הקרוב, אלא על העונה הבאה בלבד. שרצקי אישר את הדברים לוואלה! ספורט ואמר: "מדובר בעונה הבאה. אם הוא יסכים, נשמח מאוד".

      בינתיים, בקרית שמונה מתרכזים במשחק הקרוב מול מ.ס אשדוד. בקבוצה יצטרכו להסתדר ללא קאסיו פרננדס שסובל ממתיחה במפשעה וייעדר מהמשחק. מי שיחליף אותו יהיה דין מימוני, כששיר צדק ישוב מההשעייה שספג בעקבות ריבוי כרטיסים צהובים. עאהד עזאם יחזור גם כן לפעילות לאחר הפציעה שהשביתה אותו מאז המשחק מול הפועל באר שבע והוא צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של דור ג'אן. רוג'רס קולה לא התאמן היום והוא בספק גדול, כשגם מינדאוגאס פאנקה צפוי לפתוח על הספסל. ייתכן שבסופו של דבר פאנקה יועדף על פני אחמד עאבד בהרכב.

      sheen-shitof

      מאריכים את האקט

      כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

      בשיתוף "גברא"
      רוג'רס קולה שחקן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      בספק. קולה/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מ.ס אשדוד

      אשדוד, שנוצחה השבוע בחצי גמר גביע הטוטו על ידי מכבי חיפה, תגיע בשבת לאחד ממשחקי החוץ הכי קשים בליגת העל, כשתפגוש את מוליכת הטבלה עירוני קרית שמונה. הבוקר קיימה הקבוצה את האימון המסכם ומיד לאחריו יצאה לבית מלון בצפון, בו תשהה עד למועד המשחק.

      המאמן ניר קלינגר צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב והראשון בהם יהיה החזרתו של רחמים צ'קול לעמדת המגן השמאלי, על חשבונו של ג'ואון אושאניווה המאכזב. גם בקישור עשויים להיות מספר שינויים, כאשר דויד סולארי ומוראד אבו ענזה, שנכנסו כמחליפים בהפסד למכבי חיפה בגביע הטוטו, עשויים לפתוח מחר בהרכב. המגן חאתם אלחמיד שמתאושש מפציעה ארוכה שהשביתה אותו לחודשיים, נכנס כמחליף במחצית נגד מכבי חיפה ויכלל בסגל גם בשבת.

      חסיב אבו רוקון שחקן מכבי נתניה לצד רחמים צ'קול שחקן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
      חוזר לעמדת המגן השמאלי, על חשבונו של ג'ואון אושאניווה המאכזב. צ'קול/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      עירוני קרית שמונה: שיר צדק

      במשחק מול הפועל עכו שיר צדק היה חסר והקבוצה ספגה שני שערים, דבר נדיר בקרית שמונה. צדק יצטרך להחזיר את הביטחון להגנה, ואם ייעשה זאת, שלוש הנקודה יישארו בצפון.

      מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

      מרציאנו שספג השבוע שלישייה ממכבי חיפה בחצי גמר גביע הטוטו, ינסה להתאושש ולחזור ליכולת שהביאה אותו עד לאפודת השוער הראשון בנבחרת. המשחק בקרית שמונה יהיה קרב מסקרן בין שני שוערי הנבחרת, כאשר מרציאנו יפגוש מהעבר השני את גיא חיימוב שנמצא בכושר נפלא. מעניין יהיה לראות את המאצ' אפ בין השוערים שעשוי להכריע את גורל המשחק המסקרן הזה.

      שחקן עירוני קרית שמונה, שיר צדק. אדריאן הרבשטיין
      צריך להחזיר את הביטחון להגנה. צדק/אדריאן הרבשטיין

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 3560

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully