וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: החלוץ הניגרי איסה אקור עשוי להחליף את קאיודה

18.12.2014 / 18:25

בעונה שעברה שיחק החלוץ בן ה-23 בקבוצת לייריה הפורטוגלית, בקיץ נבחן ללא הצלחה בוויסלה קראקוב וכעת הוא עשוי להגיע ארצה אם קאיודה יימכר. סבע ובן שושן צפויים לחזור להרכב בשבת

one

החלוץ הניגרי איסה אקור (23) עשוי להחליף את לארי קאיודה במידה שמכבי נתניה תצליח למכור אותו. קאיודה שכר את שירותיו של דודו דהאן בכדי שייצג אותו והאחרון הביא את גנט שפתחה במעקב אחריו ועשויה לרכוש אותו במהלך חודש ינואר. אלא שבמקביל פועל סוכן השחקנים הניגרי רוי אמקה כדי למצוא לקאיודה קבוצה בגרמניה. הסוכן הניגרי שהביא את קאיודה לנתניה, נמצא בקשר רצוף עם אלי שגב שחייב לו כספים. השניים כבר סיכמו שאם קאיודה ימכר, ינחית הסוכן הניגרי בנתניה את אקור שהחל את דרכו בקבוצת פריים הניגרית ובהמשך עבר להארטלנד שם היה מלך השערים עם 13 כיבושים. בעונה שעברה שיחק אקור בקבוצת לייריה הפורטוגלית מהליגה השלישית ולא כבש שערים. בקיץ הוא נבחן ללא הצלחה בקבוצת ויסלה קראקוב.

שני שינויים לפחות צפויים בהרכב מכבי נתניה לקראת המשחק מול הפועל תל אביב בשבת. עידן שריקי ואנס דאבור ירדו לספסל ובמקומם צפויים לפתוח דיא סבע ועמית בן שושן. עמרי קנדה שלא היה בסגל זמן רב, קיבל היום את גופיית ההרכב והוא נלקח בחשבון.

במכבי נתניה הגישו היום תלונה במשטרה בעקבות זריקת הכוס לעבר שופט המשחק מול מ.ס. אשדוד בשבת שעברה. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות המקרה. המנכ"ל רועי דניאל התייחס לעניין ואמר: "נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במישור הפלילי והאזרחי כנגד מי שיפר את הסדר, יגרום לנזק למועדון ויהרוס את החוויה לשאר האוהדים".

עמרי קנדה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
גם הוא בתמונת ההרכב לשבת. קנדה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully