וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיגעון: מרקו רויס נהג בלי רישיון ונקנס ב-540 אלף יורו

קשר דורטמונד ונבחרת גרמניה למד נהיגה בגיל 18, אבל מעולם לא ניגש לטסט. מאז 2011 ביצע לפחות חמש עבירות תנועה ועכשיו נענש בחומרה. ויש גם הסבר מדוע הקנס כל כך גבוה

מרקו רויס שחקן דורטמונד. רויטרס
יותר מחצי מיליון יורו! רויס/רויטרס

שחקן בורוסיה דורטמונד ונבחרת גרמניה, מרקו רויס, נקנס בסכום עתק של 540 אלף יורו בגלל שנהג ללא רישיון - כך מדווח העיתון "בילד". בדיווח הוסבר שמאז 2011, רויס בן ה-25 קיבל לפחות חמישה דוחות על נהיגה במהירות מופרזת, לפני שמשטרת התנועה גילתה שבכלל אין לו רישיון.

התובע בעיריית דורטמונד הסביר שהקנס העצום שהוא קיבל הוא בגין עבירות בשלוש השנים האחרונות, שכולן נעשו כשהוא נוהג ללא רישיון. רויס אמר: "החלטתי שלמרות שאין לי רישיון נהיגה, אני אעלה על הכביש. אני לא זוכר מה היו הסיבות שלי, אבל במבט לאחור אני לא ממש מבין מה חשבתי לעצמי. היום אני מבין שהייתי נאיבי ושעשיתי מעשה טיפשי. למדתי את הלקח שלי".

רויס לקח שיעורי נהיגה כשהיה בן 18, אבל מעולם לא ניגש להיבחן. השחקן המצטיין שמוזכר חדשות לבקרים כמועמד לברצלונה ולריאל מדריד, מרוויח על פי ההערכות כ-60 אלף יורו בשבוע. בכמה מדינות באירופה גובה הקנסות מהסוג הזה נקבעים על פי המצב הכלכלי של העבריינים. בגרמניה זה נקרא 90 Tagessatze (בתרגום חופשי: "משפט 90 יום"). בגלל שרויס הוא רווק ואין לו ילדים, הקנס כל כך גבוה.

רויס הוא לא השחקן הראשון של בורוסיה דורטמונד שמסתבך עם הרשויות כשזה מגיע לרישיון רכב. לא מזמן התגלה שאדריאן ראמוס שלח אדם אחר למבחן תיאוריה. רק שראמוס הוא שחום עור ואותו אדם היה לבן.

  • עוד באותו נושא:
  • מרקו רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully