וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "אני יודע מהפציעה הקודמת שאפשר לחזור יותר חזקים"

18.12.2014 / 8:37

חלוץ מכבי תל אביב שחזר הזים את השמועות על מעבר אפשרי: "אף אחד לא פנה אליי. טוב לי במכבי וככל שירצו אותי, אשאר". קרלוס גרסיה בספק למשחק נגד מכבי פתח תקוה. דיווח: בן בסט הוצע ללוריין, קון וגנגאן

one

פאקו אייסטרן בחר להעלות אתמול (רביעי) בחצי גמר גביע הטוטו הרכב ללא ערן זהבי גם כדי לאפשר לו מנוחה, אבל בעיקר כדי לבחון איך השחקנים מסתדרים בלעדיו. מכבי תל אביב כבר שיחקה העונה ללא זהבי, במשחק מול מכבי נתניה בו היה מורחק בגלל אירועי הדרבי, אבל היא טרם שיחקה מחוץ לבלומפילד בלעדי הכוכב שלה והיה חשוב למאמן הבאסקי לבדוק כיצד השחקנים האחרים מושפעים מהיעדרותו של המוציא לפועל העיקרי של הקבוצה. המסקנה, אחרי המשחק המשמים אמש, היתה שמידת ההשפעה של זהבי על הקבוצה עצומה. אגב, פאקו קיבל את ההחלטה ללא התייעצות עם זהבי.

אבל עם כל הכבוד לזהבי, הסיפור אמש במכבי תל אביב היה חזרתו של ברק יצחקי. הוא נכנס למספר דקות ונהנה ודאי כשהשופט הוסיף לא פחות משבע דקות בגלל הפציעה של קרלוס גרסיה. בסיום המשחק הלך יצחקי לאוהדים, זרק את חולצתו והודה על כל האהבה שהרעיפו כלפיו בכל עשרת חודשי ההיעדרות. "התרגשתי מאוד", הודה החלוץ בסיום. "לחזור אחרי תקופה כל כך ארוכה היה מרגש מאוד. לא פחדתי מהחזרה. עברתי הרבה מאוד אימונים והרבה מאוד חיזוקים. חוויתי הרבה תאקלים באימונים לפני שהגעתי למשחק הראשון. זה לא בא בהוקוס פוקוס. עובדים קשה בשביל חזרה כזו ולכן הפחד עבר לי לפני המשחק".

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב נכנס למגרש. קובי אליהו
"אחזור בהדרגה לקצב משחק. צריך לחזור לאט לאט לכושר משחק". ברק יצחקי חוזר/קובי אליהו

על הימים הארוכים מאז הפציעה בחודש פברואר בבאזל, אמר יצחקי: "לא קל לעבור את מה שעברתי. במיוחד עבורי, שאני אחד שמאוד אוהב את המשחק. לעבור תקופה כזו קשה עם חזרה לאימונים ושוב כאבים ואז לחזור עוד פעם אחורה. עבדתי גם קשה במגרש וגם מחוץ למגרש. העבודה המנטלית לא פחות חשובה. עברתי פעם שנייה צולבת ויש לי נסיון לצערי. אני יודע מהפציעה הקודמת שאפשר לחזור יותר חזקים ואני בדרך לשם". על המשחקים הקרובים אמר יצחקי: "זה לא שאני חוזר עכשיו ישר ל-90 דקות. אני אחזור בהדרגה לקצב משחק. לקבל בכל משחק עוד דקות וזו תהיה ההתקדמות. אני צריך לחזור לאט לאט לכושר משחק. עברתי תקופה לא קלה ומפה אני רוצה להודות לצוות הרפואי והמקצועי של מכבי תל אביב".

יצחקי שמח לשמוע אמש מהתקשורת שפאקו מגדיר אותו כרכש האמיתי של מכבי תל אביב לקראת ינואר. "משמח לשמוע שהמאמן אומר את זה. פאקו יודע שיש לי עוד דרך לעשות כדי לשחק בקצב מלא. לא יתנו לי בהתחלה משחקים מלאים ואני מקווה לעזור לקבוצה". על ההתרגשות מסביב, אמר: "הרבה אנשים שמחו הערב כשחזרתי. בראש כמובן, אמא, אבא והחברה שתמכה בי וכמובן גם אייל גולן". באשר לשמועות שיש קבוצות ובראשן בית"ר ירושלים שמגלות בו עניין, אמר יצחקי: "אף אחד לא פנה אלי באופן ישיר והציע שאעבור אליו בינואר. אין ספק שיש לי מקום חם בלב לבית"ר ירושלים, אבל אף אחד משם לא פנה אלי. טוב לי במכבי תל אביב וככל שירצו אותי, אני אשאר במכבי תל אביב גם הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן. קובי אליהו
"ברק לוי ועוד 15 שחקנים העלו אותנו לגמר גביע הטוטו". פאקו אייסטרן/קובי אליהו

פאקו היה מאוכזב מאוד מהרמה שהציגו שחקניו. "שיחקנו רע מאוד", אמר דקות אחרי המשחק. "התחלנו דווקא טוב, אבל אחרי עשרים דקות נעלמנו. לא היה לנו שום אמצע במשחק הזה ואיבדנו המון כדורים". פאקו יכול היה לסגור חשבון עם המחליפים, כמו עדן בן בסט או גאל מרגוליס, שקיבלו צ'אנסים ולא תרמו דבר, אמר הוא העדיף להיות סבלני: "אני מאמין בכל הסגל שלי גם אחרי ערב כזה. בעתיד אני אצטרך את כולם. עשיתי הרבה שינויים היום". פאקו הסכים לפרגן לשוער המשנה ברק לוי שהיה טוב מאוד בין הקורות: "ברק לוי ועוד 15 שחקנים העלו אותנו לגמר גביע הטוטו. היו לו עצירות מאוד חשובות. לשמחתי ברק יצחקי חזר לשחק והוא יקבל יותר דקות בהמשך".

בינתיים בצרפת מדווחים הבוקר כי עדן בן בסט עשוי לחזור לליגה הצרפתית כאשר ב"ל'אקיפ" נטען כי החלוץ הוצע ללוריין, קון וגנגאן.

קרלוס גרסיה בספק למשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון. הבלם נפגע מעל העין ונחתך. הוא נזקק למספר תפרים בסיום המשחק. ראדה פריצה, שלא היה בסגל, עידכן כשיצא מהאיצטדיון שהפציעה שלו בשרירי הבטן והמפשעה די רצינית והוא יעדר לפחות ארבעה שבועות. "אני מקווה לחזור לקראת סוף חודש ינואר, אבל בכל מקרה אין לי שום כוונה לעזוב העונה", אמר השבדי. "יש לי חוזה עד סוף העונה ואני נשאר". גמר גביע הטוטו צפוי להיערך ב-31 בדצמבר באצטדיון בנתניה ובניגוד לכמות הדלה שהייתה אמש בשני המשחקים, מאמינים במנהלת הליגה כי אוהדי מכבי תל אביב ומכבי חיפה ימלאו את האיצטדיון.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים בדרך לגמר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully