וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: טוטנהאם וליברפול העפילו לחצי הגמר

התרנגולים נעזרו בעוד הצגה של אריקסן, שבישל שלושה שערים ב-0:4 המוחץ על ניוקאסל. בנטאלב, צ'אדלי, קיין וסולדאדו כבשו. צמד לראחים סטרלינג ב-1:3 של ליברפול על בורנמות'

נביל בנטאלב חוגג עם שחקני טוטנהאם. GettyImages
הצגה. בנטאלב חוגג/GettyImages

ליברפול וטוטנהאם הן שישלימו את תמונת העולות לחצי גמר הגביע האנגלי. השתיים רשמו הערב (רביעי) ניצחונות והצטרפו לצ'לסי והסינדרלה שפילד יונייטד בשלב ארבע הגדולות. ליברפול התאוששה מהתבוסה למנצ'סטר יונייטד, וגברה 1:3 על בורנמות' מליגת המשנה. טוטנהאם השפילה את ניוקאסל עם 0:4 מוחץ.

העולות לחצי גמר גביע הליגה:

צ'לסי
שפילד יונייטד
ליברפול
טוטנהאם

seperator

טוטנהאם - ניוקאסל 0:4

הצגה גדולה של התרנגולים מול המגפייז, שסופגים תבוסה שנייה בתוך שבוע. אחרי ה-4:1 לארסנל, החבורה של אלן פארדיו שוב הראתה עד כמה היא פגיעה, למרות פתיחת העונה הפנטסטית שלה. מתחילת המשחק, הייתה רק קבוצה אחת בוויט הארט ליין: טוטנהאם, בניצוחו של כריסטיאן אריקסן המצוין, שלטה וסיכנה פעם אחר פעם את השער של ניוקאסל. הדני בישל את הראשון לנאביל בנטאלב בדקה ה-18, את השני לנאסר צ'אדלי וגם את הרביעי לרוברטו סולדאדו בדקה ה-70. בתווך, הארי קיין הוסיף את השלישי בדקה ה-65.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ראחים סטרלינג חוגג עם שחקני ליברפול. GettyImages
כיפר על ההחמצות. סטרלינג/GettyImages

ליברפול - בורנמות' 1:3

ראחים סטרלינג הצליח לכפר ולו במעט על ההחמצות הרבות שלו מול מנצ'סטר יונייטד, ועם צמד מצוין הבטיח את מקומם של המרסיסיידרס, המובילים בטבלת הזכיות של גביע הליגה בכל הזמנים, בחצי הגמר. סטרלינג פתח וכבר כבש בדקה ה-20 מאסיסט של ג'ורדן הנדרסון, לזאר מרקוביץ' כבש את הראשון שלו במדי ליברפול בדקה ה-27 וסטרלינג סגר עניין בדקה ה-51, אחרי בישול של אדם לאלאנה. דן גוסלינג רק צימק בדקה ה-57.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully