וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט העבר יהושע לויה הלך לעולמו: "אנו המומים וכואבים"

17.12.2014 / 20:25

לויה, ששימש בעבר כעוזר מנכ"ל איגוד השופטים, לקה בליבו ומת כשהוא בן 66 בלבד. מנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר: "אין מילים כדי לתאר את העצב הגדול שלי ושל האיגוד עם קבלת הידיעה"

שופט העבר יהושע לויה. ברני ארדוב
"המומים וכואבים". יהושע לויה/ברני ארדוב

אבל בכדורגל הישראלי: שופט העבר יהושע לויה, ששימש בעבר כעוזר מנכ"ל איגוד השופטים, הלך היום (רביעי) לעולמו בגיל 66. לויה, שאף שימש כשופט בינלאומי, היה חולה לב ולקה באחרונה בהתקף. הוא הותיר מאחוריו אישה, שלושה ילדים וחמישה נכדים. הלוויתו של לויה תתקיים מחר בשעה 15:00 בבית העלמין ביבנה.

"ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים המומים וכואבים עם לכתו בטרם עת של יהושוע לויה, אשר נפטר הערב בגיל 66, לאחר שלקה בליבו לפני מספר ימים", נכתב בהודעה מטעם ההתאחדות. "לויה היה שופט ליגה לאומית לשעבר (ליגה ראשונה), קוון בינלאומי, חבר ועדה מקצועית באג"ש, משבץ שופטים, מנהל אזור הדרום והמרכז ובתפקידו האחרון היה עוזר מנכ"ל איגוד השופטים ואדם שהצטיין בתרומה לקהילה. כמו כן שימש לויה כמשבץ ואחראי על כל השופטים בספורטיאדות ובמחוזיאדות ברחבי הארץ ובמשחקי אס"א. כשופט התפרסם לויה בשנות ה-70 כאחד מהשלישייה המיתולוגית, שכללה גם את יצחק בן יצחק, עובדיה בן יצחק יבדלו לחיים ארוכים, שיחד ניהלו את מרבית המשחקים המובילים בליגה באותן שנים. יהי זכרו ברוך".

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר: "אין מילים כדי לתאר את העצב הגדול שלי ושל האיגוד כולו עם קבלת הידיעה הקשה על מותו של יהושוע. יהושוע היה עוזרי ויד ימיני בכל 7 שנותי באיגוד, אבל יותר מכל היה הלב והנשמה של כל שופטי הסגל. לויה היה איש ביצוע וארגון מהרמה הגבוהה ביותר ואנו משתתפים בצערה של שוש והמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully