וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ודורטמונד נפרדו ב-2:2, ניצחון לגלדבאך

השנייה בטבלה התארחה אצל סגנית האלופה ושתיהן איבדו נקודות חשובות ב-2:2 ביניהן. השלישית גלדבאך הרשימה עם 1:4 על ורדר ברמן. 0:1 ללברקוזן על הופנהיים. 4:4 דרמטי בין פרנקפורט להרטה

שחקן דורטמונד פייר-אמריק אובמיאנג. AP
פעמיים דורטמונד הובילה, אבל זה לא הספיק. אובמיאנג/AP

המחזור ה-16 והלפני אחרון טרם היציאה לפגרת החורף בבונדסליגה, נערך באופן חריג באמצע השבוע, והושלם הערב עם חמישה משחקים. סגנית האלופה בורוסיה דורטמונד שנאבקת בתחתית, אירחה את השנייה בטבלה וולפסבורג, בותום משחק מצוין נפרדו השתיים ב-2:2. בורוסיה מנשנגלדבאך התקרבה לוולפסבורג אחרי ניצחון ביתי מרשים בתוצאה 1:4 על ורדר ברמן. פרנקפורט חזרה מפיגור 3:1 וכפתה 4:4 דרמטי על הרטה ברלין.

דורטמונד - וולפסבורג 2:2

תיקו שרע לשתי הקבוצות כשדורטמונד צמאה לנקודות בתחתית, והזאבים איבדו נקודות במרדף אחרי באיירן. שחקניו של יורגן קלופ פתחו מצוין וכבר בדקה ה-8 עלו ל-0:1. מאטס הומלס מסר כדור רוחב מצוין מצד שמאל ואובמיאנג המשיך מקרוב פנימה. האורחים ענו בדקה ה-29 כשדה ברוין הכניע את מיטשל לנגראק בבעיטה חופשית וקבע 1:1. דורטמונד הפעילה לחץ על שער האורחים בתחילת המחצית השנייה, הומלס בעט בדקה ה-56 כדור שנהדף לקורה, והמארחת לא הצליחה להכניע את דייגו בנאליו. בדקה ה-76 דורטמונד סוף סוף הצליחה. הגנת וולפסבורג איבדה כדור כ-40 מטר משערה, צ'ירו אימובילה לקח אותו, חתך לכיוון המרכז וברגל ימין שלח טיל שהעלה את קבוצתו ל-1:2. שתי דקות אחרת כך אימובילה שלח וולה שנעצר בידיים של בנאליו. דורטמונד הצטערה על כך בדקה ה-85, כשנאלדו נותר לא מכוסה במרכז הרחבה, נגח פנימה בעוצמה כדור קרן, וקבע 2:2.

חלוץ דורטמונד צ'ירו אימובילה. AP
משחק מצוין, תוצאה מאכזבת. אימובילה/AP

בורוסיה מנשנגלדבאך - ורדר ברמן 1:4

אחרי התיקו במחזור הקודם נגד לברקוזן, מנשנגלדבאך חזרה לנצח, ושש דקות במחצית הראשונה העלו אותה ליתרון מבטיח. בדקה ה-32 מקס קראוזה דייק מהנקודה הלבנה וקבע 0:1 למארחת, ובדקה ה-38 אוסקר וונדט קיבל כדור עומק, הקשית פנימה, והכפיל את היתרון. ברמן פתחה טוב את המחצית השנייה וזלאטקו יונוזוביץ' צימק ל-2:1 בדקה ה-51. אבל גלדבאך לא מעדה, ובדקה ה-64 ביססה את היתרון כשכריסטוף קראמר קבע 1:3. ברנימיר הרגוטה קבע בדקה ה-88 את תוצאת המשחק כשהרשית את הרביעי למארחת.

שחקני בורוסיה מנשנגלדבאך חוגגים. GettyImages
חזרו לנצח. שחקני מנשנגלדבאך חוגגים/GettyImages

הופנהיים - באייר לברקוזן 1:0

שחקניו של רוג'ר שמידט לקחו שלוש נקודות חשובות במרדף אחרי באיירן מינכן ו-וולפסבורג, ואחרי שני מחזורים ללא ניצחון הם הצליחו לגבור על היריבה. הופנהיים הלא יציבה שמרה על רשת נקייה עד לדקה ה-79, אז סטפן קיסלינג הרשית וקבע 0:1. הופנהיים הלא יציבה רשמה הפסד שלישי בחמשת המחזורים האחרונים.

שחקן לברקוזן סטפן קיסלינג (מרכז) חוגג שער. AP
העניק ללברקוזן שלוש נקודות יקרות. קיסלינג חוגג בתוך שערה של הופנהיים/AP

פרנקפורט - הרטה ברלין 4:4

איזו דרמה בפרנקפורט. המארחת פיגרה 3:1 אבל הצליחה להשוות עם צמד שערים גדול ברגעי הסיום. ג'ון ברוקס העלה את הרטה ל-0:1 בדקה ה-21, אניס בן חטירה הכפיל בדקה ה-33 וג'וליאן שיבר העלה ל-0:3 בדקה ה-37. סטפן אייגנר צימק לפרנקפורט בדקה ה-43. במחצית השנייה האריס ספרוביץ' צימק ל-3:2 בדקה ה-58, אבל פטר נימאייר קבע 2:4 בדקה ה-80 ונראה היה שאפשר לסגור את סיפור המשחק. אבל אז הגיע צמד שערים אדיר של אלכסנדר מאייר בדקות 89 ו-90 ושתי הקבוצות חלקו את הנקודות ביניהן.

משחק נוסף:

פאדרבורן - שאלקה 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully