וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס חזרה לנצח, 1:3 בחוץ על קליארי

האלופה הרשימה אחרי שתי תוצאות תיקו ופתחה פער של ארבע נקודות מרומא בפסגה. טבס (3), וידאל (15) ויורנטה (51) כבשו. נאפולי טיילה עם 0:2 מול פארמה ועלתה למקום השלישי

ארתורו וידאל שחקן יובנטוס חוגג. GettyImages
שער נהדר. וידאל/GettyImages

המחזור ה-16 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב עם שני משחקים מסקרני. האלופה יובנטוס ניצלה את העובדה שרומא תשחק רק ביום שבת ופתחה על פניה פער של ארבע נקודות בפסגה עם 1:3 בקליארי. נאפולי עלתה למקום השלישי עם 0:2 בביתה מול נועלת הטבלה פארמה.

קליארי - יובנטוס 3:1

אחרי שאיבדה גובה עם שתי תוצאות תיקו רצופות ואפשרה לרומא להתקרב אליה בפסגה, האלופה חזרה למסלול הניצחונות מול קבוצת התחתית מסרדיניה ועשתה את זאת די בקלות. כבר אחרי שלוש דקות מצא קרלוס טבס את הרשת אחרי שבעיטה מקרוב של קייליני נהדפה לעבר הארגנטינאי. בדקה ה-15 כבש ארתורו וידאל את שער המשחק כשסובב מ-17 מטר לחיבורים של קראנגו. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה מצא פירלו את יורנטה שהסתובב על הבלם שלו ובעט לפינה הרחוקה. לוקה רוסטיני צימק עם נגיחה מקרוב אחרי בעיטה חופשית (65) אך יותר מכך לא הצליחו האורחים להשיג ונותרו מתחת לקו האדום. יובה מצידה פתחה שוב פער של ארבע נקודות על פני רומא, שתארח ביום שבת את מילאן לקרב צמרת.

נאפולי - פארמה 0:2

אחרי ההפסד למילאן, וארבעה משחקים ללא ניצחון, הקבוצה מדרום איטליה קיבלה יריבה בהזדמנה וחזרה למסלול הניצחונות מול סוגרת הטבלה שעושה את הדרך הבטוחה לסרייה ב'. גונסאלו היגואין שוב ייבש את הספסל וראה איך דובאן ספאטה מחליפו כובש כבר אחרי 19 דקות. הקולומביאני החסון קיבל כדור ממאג'יו, ניצל את מימדי גופו כדי לנער את הבלמים ומקרוב בעט לרשת. דריס מרטנס קבע את תוצאת הסיום עם פנדל מדויק אחרי חצי שעה של משחק. הפרטנופי עלו זמנית למקום השלישי עם 27 נקודות. פארמה שקועה עמוק במקום האחרון ורחוקה שבע נקודות מחוף מבטחים.

דובאן סאפטה שחקן נאפולי. GettyImages
הצדיק את המקום בהרכב. ספאטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully