וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים נפרדה מהיורוקאפ עם הפסד 98:88 לריטאס וילנה

הפועל ירושלים הלחוצה סיימה את המסע האירופי בהפסד רביעי רצוף בכל המסגרות, כשנכנעה לליטאים החזקים. ברייסי רייט הצטיין בשורות האדומים עם 30 נקודות, אליהו עם 21 נקודות

גארד הפועל ירושלים יותם הלפרין. יוסי ציפקיס
גם הפינאלה לא היה ראוי. הלפרין ורייט/יוסי ציפקיס

הפועל ירושלים נפרדה הערב (רביעי) סופית ורשמית מהעונה האירופית שלה, שהחלה בציפייה להעפיל ליורוליג, והסתיימה באכזבה גדולה, ללא מקום בשלב 32 הגדולות ביורוקאפ. האדומים קיוו להתנחם בניצחון חוץ מול ריטאס וילנה החזקה, שטרם הפסידה העונה בליטא ומוליכה את הבית, אבל גם הסיום לא היה בטעם טוב. האדומים נכנעו 98:88 לריטאס, וספגו הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות. ברייסי רייט הצטיין בשורות הירושלמים עם 30 נקודות, ליאור אליהו הוסיף 21.

רבע 1

ריטאס פתחה חזק פנימה, ועלתה ל-4:13 מהיר בזכות נקודות בצבע. שש נקודות של ליאור אליהו מנעו מהליטאים לברוח, אבל שחקניו של דני פרנקו לא שמרו היטב על הקשת, ושלשות של ריטאס העניקו לה יתרון 26:30 בתום עשר דקות.

רבע 2

ריטאס הגבירה קצב בתחילת הרבע והחטאות של דונטה סמית' מנעו מירושלים להתקרב. יניב גרין היה אגרסיבי בצבעאבל הליטאים קלעו מחצי מרחק וסל של בילי בארון העלה אותם ל-32:41. ברייסי רייט התחמם בירושלים, ליאור אליהו פירק את האזורית של הליטאים בזכות חיתוכים פנימה וצימק ל-43:41. איבודי כדור של ירושלים אפשרו לריטאס לרוץ למתפרצות, ובמחצית הובילו הליטאים 44:48.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
השאיר את ירושלים בתמונה בחצי השני. רייט/מגד גוזני

רבע 3

שלשות של מרטינס גצ'ביצ'יוס שמרו על יתרון הליטאים בתחילת הרבע השלישי. רייט, גפני ואליהו היו המוציאים לפועל בירושלים, אבל ההגנה של האורחים אפשרה לריטאס לצלוף מבחוץ והיתרון של המארחת נשמר. מתפרצות של גפני וסמית' צימקו ל-70:66, ושלשה של רייט קבעה 69:72 לליטאים בסוף הרבע.

רבע 4

ברייסי רייט וליאור אליהו היו היחידים שתפקדו כראוי בירושלים, אבל מול 11 שלשות של הליטאים, ומשחק קבוצתי מצדם (27 אסיסטים) ירושלים לא הצליח לחולל מהפך, ונכנעה 98:88. המסע האירופי תם בעוד הפסד.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ברייבי רייט 30 נקודות (7 מ-9 לשתיים, 5 מ-6 לשלוש), ליאור אליהו 21 ו-5 ריבאונדים, טוני גפני 10, דונטה סמית' 8, יותם הלפרין וג'וזף ג'ונס 6 כל אחד, בר טימור 5, פופס מנסה בונסו 2.

הרבו לריטאס: מרטינס גצ'ביצ'יוס ואנטנאס קבאליאסקאס 17 נקודות כל אחד, אורליק 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully