וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסאי: "אם גרנט לא יזכה באליפות אפריקה, צריך לפטר אותו"

שחקן העבר הסביר: "אלו התנאים שמקבל כל מאמן של נבחרת גאנה. הכדורגל במדינה הוא דבר חשוב וניצחונות מביאים שמחה. אנחנו מצפים שינצח". הכוכבים השחורים ישחקו ב"בית המוות"

אברהם גרנט במשחק טניס בווימבלדון. Clive Brunskill, GettyImages
ציפיות גבוהות. גרנט/GettyImages, Clive Brunskill

מרסל דסאי, שנולד בגאנה ועזב אותה לצרפת כשהיה בן ארבע, מציב רף גבוה עבור מאמנה החדש של נבחרת הכוכבים השחורים, אברהם גרנט: זכייה באליפות אפריקה.

שחקן העבר הצרפתי, שהחמיא למאמן הישראלי כמה פעמים כשזה אימן את צ'לסי ב-2008, אמר לתקשורת הגנאית: "אברהם גרנט צריך לזכות באליפות אפריקה, או להיות מפוטר - כמו כל מאמן אחר. האנשים בגאנה רוצים ליהנות. הכדורגל הוא דבר גדול במדינה וניצחונות של הנבחרת גורמים לעם הרבה אושר. אנחנו מצפים ממנו לנצח".

דסאי אמנם לא אימן קבוצת כדורגל מעולם, אבל בכל פעם שהעמדה בנבחרת הכוכבים השחורים מתפנה, הוא מוזכר כמועמד לתפקיד. אתמול הופיעו דיווחים שהוא עשוי לשמש כעוזרו של גרנט, אבל בהתאחדות לכדורגל המקומית מיהרו להכחיש.

שחקן העבר הוסיף: "גרנט יודע כמה קשה לאמן באפריקה; אתה צריך להתמודד עם כמה אלמנטים. יש את העניין של אגו של השחקנים ואת ההתנהגות שלהם. אבל אני בטוח שהוא מודע לדברים הללו. לגאנה יש סיכוי להעפיל מבית המוות, אבל היא תהיה צריכה מחויבות מלאה מכל השחקנים".

אליפות אפריקה 2015 תתקיים בגינאה המשוונית. היא תצא לדרך ב-17 בינואר ותסתיים ב-8 בפברואר. גאנה כאמור תשחק ב"בית המוות", שם היא תתעמת עם דרום אפריקה, אלג'יריה וסנגל. הכוכבים השחורים זכו ארבע פעמים באליפות אפריקה בעבר, אבל הפעם האחרונה הייתה ב-1982.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully