וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת בוסניה: יוסוף נורקיץ' לא צפוי לשחק באליפות אירופה

17.12.2014 / 12:27

בשורה לארז אדלשטיין נבחרת ישראל: הכישרון הצעיר של דנבר ונבחרת בוסניה מעריך שלא יגיע לאליפות בצרפת והעביר ביקורת נוקבת: "קבוצה פרטית שנשלטת על ידי שלושה שחקנים"

בשורות לנבחרת ישראל ממקום לא צפוי. הסנטר של דנבר נאגטס, יוסוף נורקיץ', שבמשחקים האחרונים החל לקבל יותר דקות משחק הודיע היום (רביעי) כי ככל הנראה לא יופיע למשחקי בוסניה באליפות אירופה הקרובה, שם תפגוש את ישראל בבית ב'. לפי דבריו של נורקיץ', שהעלה במו ידיו את נבחרת העתודה של בוסניה בקיץ האחרון לדרג א' של אירופה, ונחשב לאחד הסנטרים הצעירים המבטיחים ביבשת, הוא מחוייב להופיע לליגת הקיץ של דנבר וכמו כן אין לו כוונה להגיע לנבחרת כל עוד מדובר ב"קבוצה פרטית שנשלטת בצורה בלעדית על ידי שלושה שחקנים", תוך כדי שהוא שולח חיצים לכיוון מירזה טלטוביץ' וניהאד דג'דוביץ' הכוכבים של הנבחרת.

יוסוף נורקיץ' שחקן דנבר נאגטס. AP
אחד הסנטרים הצעירים המבטיחים ביבשת. יוסוף נורקיץ'/AP

נורקיץ' (20, 2.13) הוא בוסני בעל אזרחות סלובנית שגדל במחלקת הנוער של לאשקו. בעונת 2012/13 פרץ לתודעה במדי צדביטה זאגרב, אחרי שהעלה את נבחרת הנוער של בוסניה לדרג א' של אירופה, כשהוא נבחר ל-MVP של הטורניר. בעונה שעברה המשיך את ההתקדמות עם 11.7 נקודות ו-5.7 ריבאונדים בממוצע במדי צדביטה בליגה האדריאטית, כשכאמור בקיץ האחרון הוא מוביל את נבחרת העתודה של בוסניה לדרג א', כשהוא רושם 21.4 נקודות ו-12 ריבאונדים בממוצע למשחק, ושוב נבחר ל-MVP של הטורניר. ב-NBA לא פסחו על הכישרון ושיקגו בחרה בו במקום ה-16 בדראפט ושלחה אותו לדנבר, במדיה שותף ב-12 משחקים העונה ורשם 4.3 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע למשחק. משחק השיא שלו היה שלשום נגד סן אנטוניו כשקלע 10 נקודות והוסיף 8 ריבאונדים.

בוסניה, אותה מאמן דושקו איבנוביץ', היא אחת הנבחרות שתתמודד עם ישראל על עלייה לשמינית גמר אליפות אירופה ביחד עם נבחרות צרפת, רוסיה, פולין ולטביה. הסגל הבוסני עדיין לא כולל מתאזרח לקראת האליפות הקרובה, כשלפני שנתיים הגארד המצוין זאק רייט הוביל את הנבחרת. מלבד טלטוביץ', שמככב בברוקלין נטס, ודג'דוביץ', שחקנה של באיירן מינכן, כולל הסגל גם את נמנייה גורדיץ', שפגש את מכבי תל אביב לאחרונה במדי צדביטה זאגרב ואת הגארד מרקו שוטאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully