וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נתניה שוקלים לתבוע את ההתאחדות ובקרת התקציבים

17.12.2014 / 10:08

אחרי עיכוב נוסף בתשלום המשכורות, השחקנים עשויים להעלות הילוך במאבק ומציבים אולטימטום. במקביל, אלי שגב והבקרה מנהלים מגעים מתקדמים למציאת פתרון לבעיות הכספיות

one

שחקני מכבי נתניה שוקלים לתבוע את הרשות לבקרת תקציבים ואת ההתאחדות לכדורגל בעקבות מחדל המשכורות במועדון. בתחילת השבוע הגיעו לאימון הקבוצה נציגי ארגון השחקנים של ההסתדרות החדשה והציעו לשחקנים לתבוע את שני הגופים האלה, ועוד קודם לכן את המועדון עצמו.

השחקנים סירבו להגיש תביעה נגד מכבי נתניה בטענה שזו תהיה כמו יריקה בפניהם של קברניטי המועדון רועי דניאל וקובי בלדב, שמנסים לסדר לשחקנים כספים. אלא שהיום (שלישי) שוב שוחחו השחקנים ביניהם על המצב וציינו כל מיני תאריכי יעד שאם עד אליהם לא יקבלו את כספם, יגישו יחד תביעה נגד הבקרה וההתאחדות לכדורגל. על פי אחד השחקנים, אם עד תחילת חודש ינואר הם לא יקבלו את השלמת משכורת אוקטובר ואת משכורת נובמבר הם יגישו את התביעה.

בימים האחרונים מתקיימים מגעים מתקדמים בין הרשות לבקרת תקציבים לבין הבעלים של מכבי נתניה, אלי שגב, במטרה להגיע לפתרון למשבר הכלכלי במועדון. בימים האחרונים התקיימו שיחות בין ראשי הבקרה לבין שגב במטרה לרקום עסקה במסגרתה האחרון יזרים כמה מיליוני שקלים לטובת מכבי נתניה בשתיים או שלוש פעימות, ובתמורה תיסוג הבקרה מהליך חילוט הערבויות שגם כך נמצא במבוי סתום.

הבסיס למגעים בין הצדדים נובע גם מהפן האישי. מעבר לרצון של שגב והבקרה לראות את מכבי נתניה עומדת על הרגליים, מצאו עצמם גם איש העסקים וגם רו"ח עופר אורליצקי, יו"ר הרשות, תחת ביקורות נוקבות מצד כלי התקשורת. לפי גורמים במכבי נתניה, השניים לא רוצים לסיים את הסיפור הזה בטעם מר מאוד עם השלכות אפשריות לגבי העתיד, ומתוך כך נולד הקשר ממנו עשויה נתניה לצאת נשכרת.

לארי קאיודה שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יימכר בקרוב? קאיודה/ברני ארדוב

ללא קשר לאפשרות ששגב יזרים את הכספים, מעידים במכבי נתניה כי הצורך למכור את לארי קאיודה הולך ומתחדד. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, גנט הבלגית היא הקבוצה העיקרית שכרגע רוצה את החלוץ. דודו דהאן, סוכנו של קאיודה, אמר כי הבלגים יקבלו החלטה עד אמצע חודש ינואר וימשיכו לעקוב אחר קאיודה גם במשחקים הקרובים.

נתניה תקבל בקרוב את ניל אברג'יל שהיה מושבת מתחילת העונה בגלל פציעה יוצאת דופן בגב. החלוץ המהיר כבר מתאמן עם הקבוצה מזה כחודש ובקרוב הוא יוחזר לסגל. מי שעשוי להיעדר בשבת מול הפועל תל אביב הוא הקשר רומאריו פירס שסובל מפציעה מאז המשחק בשבת. גם אור ברוך בספק ועידו לוי עוד לא מצליח להחלים מהפציעה שלו.

שחקני הקבוצה אנס דאבור, דיא סבע, ויקי כחלון, אור ברוך, ירין חסן, רומאריו פירס, גבריאל ג'ורג'ו וכריסטיאן סרגי ביקרו אתמול בבית חולים לניאדו במחלקת ילדים והמחלקת הכירוגית. במסגרת הביקור חולקו לחולים ולצוות הרפואי סופגניות, חולצות גלויות ומתנות.

עודכן לראשונה: 10:08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully