וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית תגיש מועמדות רשמית לאירוח אולימפיאדת 2024

הוועד האולימפי האמריקאי הכריז על כך אחרי הצבעה חשאית. העיר שתתמודד על האירוח כנראה תיבחר מבין לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, וושינגטון ובוסטון. רומא כבר הגישה מועמדות רשמית

יו"ר הוועד האולימפי של ארה"ב, לארי פרובסט. רויטרס
"ניקח את הזמן ונבחר את העיר שנרגיש שיש לה את הסיכוי הכי טוב לזכות באירוח". לארי פרובסט הלילה/רויטרס

הוועד האולימפי של ארה"ב הכריז הלילה (בין שלישי לרביעי) שהוא יגיש מועמדות לאירוח אולימפיאדת 2024. יחד עם זאת, העיר שתהיה מועמדת לארח את המשחקים עדיין לא נבחרה, והיא תוכרז בחודשים הקרובים. בין המועמדות: לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, וושינגטון ובוסטון.

"התקיימה הצבעה חשאית ובה הוחלט להגיש מועמדות לאירוח המשחקים האולימפיים", אמר יו"ר הוועד, לארי פרובסט, "בנוגע לעיר שתארח - ניקח את הזמן ונבחר את זו שנרגיש שיש לה את הסיכוי הכי טוב לזכות באירוח. זו תהיה החלטה מאוד קשה ובדיוק מהסיבה הזו אנחנו לא רוצים למהר".

ארה"ב אירחה את המשחקים האולימפיים ארבע פעמים: 1904 (סט. לואיס), 1932 (לוס אנג'לס), 1984 (לוס אנג'לס) ו-1996 (אטלנטה). כמו כן הם אירחו את אולימפאדת החורף ארבע פעמים, האחרונה ב-2002 בסולט לייק סיטי.

אולימפיאדת 2016 תתקיים בריו דה ז'ניירו ואולימפיאדת 2020 תיערך בטוקיו. מארחת המשחקים ב-2024 תיבחר ב-2017 ובינתיים יש רק מועמדת רשמית אחת: רומא.

ערים נוספות שהוזכרו בחודשים האחרונים ככאלו ששוקלות להגיש מועמדות הן איסטנבול (טורקיה), באקו (אזרבייג'אן), סנט פטרסבורג (רוסיה), ברלין (גרמניה), המבורג/קופנהאגן (אירוח משותף, גרמניה ודנמרק), פריס (צרפת), מלבורן (אוסטרליה), יוהאנסבורג (דרום אפריקה) וקזבלנקה (מרוקו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully