וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "כריסטיאנו רונאלדו שמר את השערים שלו לגמר"

הפורטוגלי שבת מהבקעות ב-0:4 הקליל של ריאל מדריד בחצי גמר אליפות העולם, המאמן פרגן: "הוא בישל והיה מאוד אפקטיבי". על עצירת הפנדל של קסיאס: "רגע המפתח". וגם: כל מספרי המשחק

שחקני ריאל מדריד חוגגים. AP
קלי קלות. ריאל חוגגת/AP

המספרים

* ריאל מדריד אמנם ניצחה 0:4, אך כריסטיאנו רונאלדו, שומו שמים, לא הבקיע. בתקופתו בבלאנקוס שיחק מול 53 יריבות שונות, ורק מול שתיים לא מצא את הרשת: דינמו זאגרב, וקרוס אסול.

* זו הפעם הראשונה מאז 2012 שרונאלדו לא מבקיע במשחק בו הוא משחק 90 דקות, וקבוצתו כובשת ארבעה שערים או יותר.

* לעומת זאת, מניין הבישולים של רונאלדו העונה בכל המסגרות צמח ל-11. רק לקוקה (13) יש יותר.

* רונאלדו הפך לשחקן השני בתולדות המפעל שמבשל בשתי קבוצות שונות, לאחר שעשה זאת במדי יונייטד בעבר. הראשון שעשה זאת היה טיאגו אלקנטרה, בברצלונה ובבאיירן מינכן.

* עד השבוע, איקר קסיאס לא עצר פנדל כשלוש שנים. והנה, לפתע, תוך 96 שעות, הוא עצר שניים.

* קסיאס הפך לשוער הראשון בהיסטוריה שעוצר פנדל בגביע העולם לנבחרות, ובגביע העולם לקבוצות.

* ריאל ככל הנראה תשבור את שיא השערים לקבוצה ספרדית בשנה קלנדרית. כרגע יש לה 176 - אחד יותר מברצלונה של 2012.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
לפחות מניין הבישולים גדל. רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד לא עוצרת: אלופת אירופה הביסה אמש (שלישי) 0:4 את קרוס אסול המקסיקנית והעפילה לגמר אליפות העולם. כריסטיאנו רונאלדו שבת הפעם מכיבושים, אבל סרחיו ראמוס, קארים בנזמה, גארת' בייל ואיסקו סידרו לבלאנקוס הלוהטים ניצחון 21 ברציפות ומקום בגמר שם הם ייפגשו בשבת את המנצחת בחצי השני בין אוקלנד סיטי לסן לורנסו.

קרלו אנצ'לוטי סיכם את המשחק: "אף פעם לא קל בשום משחק, אבל הקבוצה שיחקה טוב וניצחה. כעת אנחנו צריכים להישאר מרוכזים, חזרים ומאורגנים כדי להיות במיטבנו בגמר".

על עצירת הפנדל של קסיאס: "הפנדל שהוא עצר היה רגע מפתח במשחק. במצב של 0:2 המשחק נראה גמור ואם היינו סופגים הדברים היו יכולים להתפתח אחרת". על העובדה שרונאלדו לא כבש: "הוא שיחק טוב מאוד, בישל גולים והיה אפקטיבי כמו תמיד. הוא שומר את השערים שלו למשחק הגמר".

לפני המשחק ערכה ריאל אימון פתוח בראבאט, המאמן הסביר את ההחלטה: "יש לנו הרבה אוהדים בראבאט והחלטנו לפתוח את האימון לקהל כי אנחנו נהנים מהתמיכה של האנשים כאן. אנחנו מרגישים כמו בבית במרוקו".

ריאל מדריד תפגוש במשחק הגמר את המנצחת בחצי השני בין סן לורנסו לאוקלנד. אנצ'לוטי התייחס ליריבה הבאה: "לסן לורנסו יש יותר ניסיון מאוקלנד, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות ואנחנו נתכונן היטב לגמר, מי שלא תהיה היריבה".

עוד באותו נושא

ריאל מדריד עלתה לגמר אליפות העולם אחרי 0:4 על קרוס אסול

לכתבה המלאה
קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. AP
מרוצה, ואפשר להבין אותו. אנצ'לוטי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully