וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מורן רוט עשוי להצטרף לפני המשחק מול הפועל ירושלים

16.12.2014 / 23:26

אחרי ההפסד למכבי אשדוד, הירוקים חוזרים לאופציית הרכז שסיים את חוזהו בנס ציונה: "בימים הקרובים תהיה החלטה סופית, הבעיה אינה כלכלית". בקבוצה מחפשים שני זרים במקום סטיט ואלן

one

ההפסד הדרמטי למכבי אשדוד 80:79 נותן את אותותיו במכבי חיפה, והקבוצה מהכרמל שהקפיאה בשבוע שעבר את המגעים עם מורן רוט, חזרה לתמונה ועשויה לצרפו עד למשחק הליגה נגד הפועל ירושלים בשבוע הבא. גורם בכיר בחיפה אמר הערב (חמישי) לוואלה! ספורט כי הסיכויים לצרף את הגארד שסיים את חוזהו בנס ציונה טובים, "הבעיה אינה כלכלית. אנחנו יודעים כמה יעלה לנו להביא את מורן, וזה לא רחוק ממה שאנחנו יכולים ורוצים להציע. זה עניין של החלטה שלנו, ובימים הקרובים תהיה החלטה סופית". קבוצה נוספת שמחכה לתשובה מרוט היא מכבי אשדוד, כשבעירוני נהריה החליטו בשלב זה לא לצרפו.

רוט (32, 1.82) הצטרף לנס ציונה רגע לפני פתיחת העונה לאחר שבמהלך כל הפגרה ניהל מאבקים משמעתיים נגד איגוד הכדורסל. הקבוצה החתימה אותו לחודשיים לאור פציעתו של מאיר טפירו, והוא הגיע למשחק הפתיחה נגד מכבי תל אביב ללא הכנה מוקדמת. במשחק הליגה במחזור השביעי נגד הפועל אילת הוא נפצע, וחזר רק למשחק אחד נגד הפועל תל אביב. בשני משחקיה האחרונים של הקבוצה הכתומה לא שותף. בשמונה משחקים לא הרשים עם ממוצעים 4.3 נקודות ו-3 אסיסטים.

ההפסד של חיפה לאשדוד הוריד את הקבוצה למקום העשירי בטבלה, מרחק נקודה אחת בלבד ממכבי אשדוד ועירוני נהריה שמתחתיה. הירוקים עושים מאמצים גדולים מאוד לצרף שני שחקנים זרים במקומם של דמונטז סטיט וג'ף אלן ששוחררו לפני יותר משבוע בעקבות מעצרם בחשד לשימוש בסמים. חיפה תפגוש במחזורים הקרובים שלוש מקבוצות הצמרת - הפועל ירושלים בחוץ, מכבי ראשון לציון ועירוני נס ציונה בבית. בתווך יארחו הירוקים את הפועל חולון במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, כשאם ינצחו יפגשו ככל הנראה את גלבוע/גליל.

גארד עירוני נס ציונה מורן רוט. ברני ארדוב
חוזר לירוק? רוט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully