וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: שלושער לפדרו, 1:8 לברצלונה על הואסקה

הקטלאנים דרסו את הקבוצה מהליגה השלישית ועלו לשמינית עם 1:12 בסיכום המשחקים. גם אינייסטה, סרג'י רוברטו, אדאמה טראורה וסנדרו כבשו. 4:4 משוגע בין ולנסיה לראיו, העטלפים עלו

פדרו שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
הכי קל שיש. פדרו/רויטרס

מאבקי ההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המלך החלו הערב (שלישי) במותחן ענק. עוד לפני שברצלונה עלתה למשחק הקליל, על הנייר, מול הואסקה, עם יתרון 0:4 מהמשחק הקודם, סיפקו ולנסיה וראיו וייקאנו משחק לפנתאון, בסיומו העטלפים סיימו ב-4:4 והשיגו מקום בשלב הבא. לאחר מכן התפנתה בארסה לעשות ככל העולה על רוחה, ומחצה את הואסקה המסכנה 1:8 בדרך לשמינית הגמר.

הואסקה - ברצלונה 8:1

אחרי ה-0:4 הקליל במשחק הראשון בחר לואיס אנריקה להעניק למרבית שחקני ההרכב הראשון שלו מנוחה, אך גם זה לא מנע מהקטלאנים לדרוס בקלילות את מוליכת הליגה השלישית. זה התחיל בדקה ה-20, עם בישול נפלא של מוניר לפדרו, שהשלים צמד בדקה ה-26. שלוש דקות חלפו וסרג'י רוברטו הפך את זה ל-0:3, ובדקה ה-39 הצטרף לחגיגה גם אנדרס אינייסטה, מהבכירים היחידים שעלו בהרכב, שכן אנריקה מעוניין שהקשר הוותיק שלו יוריד קצת חלודה לפני משחקים חשובים יותר. אינייסטה קיבל מסירת עומק מרוברטו, השתחרר נהדר משחקן הגנה, ומתוך הרחבה בעט חזק, שטוח ופנימה וקבע 0:4. בדקה ה-43 השלים פדרו שלושער, ובמחצית הוא ואינייסטה הוחלפו.

נערי ברצלונה לא הורידו רגל מהגז. בדקה ה-68 קבע אדריאנו 0:6, עשר דקות לאחר מכן מכן הצטרף לחגיגה גם אדמה טראורה בן ה-18, שעלה כמחליף וסיפק מבצע אישי מבריק בדרך לשער, ובדקה ה-84 כבש מחליף נוסף, סנדרו, את השמיני. המארחת לא אמרה נואש והתנחמה בשער כבוד של גספר גאלבס בדקה ה-86, וגם זה משהו. 1:8 בסיום, ו-1:12 בסיכום שני המשחקים.

seperator

ולנסיה - ראיו וייקאנו 4:4 (5:6 לולנסיה בסיכום הכללי)

לעטלפים לא הייתה כל סיבה לחשוש לגורלם. במשחק הראשון הם ניצחו 1:2, הם באו עם מקדמה של שני שערי חוץ, ואם זה לא הספיק, רק לפני שלושה ימים הם הביסו את ראיו 0:3 בבית. אז ולנסיה הגיעה נינוחה, ושילמה במזומן: יוסאבד (20), פוזואלו (23) וג'ונתן פריירה (38) קבעו 1:3 מדהים לאורחת, והכניסו את החבורה של נונו ללחץ למרות שער מוקדם של פאקו אלקאסר (7).

אבל ולנסיה ממש, ממש לא התכוונה להרים ידיים: מוריסלו עם עצמי קבע 3:2 דקה מפתיחת המחצית השנייה, ו-ולנסיה שוב הייתה קרובה להעפלה. אבל אז ולנסיה נחה על זרי הדפנה ואפשרה לאדרי אמברדה (61) להעלות את ראיו ל-2:4. גמור? לא אם תשאלו את פאקו אלקאסר. הספרדי הכישרוני השלים צמד בדקה ה-65, רודריגו השווה ל-4:4 משוגע כעבור שש דקות ו-ולנסיה הצליחה לשרוד את הדקות האחרונות, למרות שנאלצה לשחק בהן ללא הכובש האחרון שלה, שהורחק (81).

* במשחק נוסף גברה אלמריה 1:2 על בטיס ועלתה לשמינית הגמר. תומר חמד לא נכלל בסגל.

שחקן ולנסיה, פאקו אלקאסר. AP
הציל את ולנסיה ממבוכה. אלקאסר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully