וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד: סטנוייביץ' יבצע שינויים רבים

אוהד לויטה יפתח בשער בחצי גמר גביע הטוטו, יוסי בניון יקבל מנוחה, שמואל שיימן וגוסטבו בוקולי אמורים לקבל את חולצת ההרכב. מנגד: התלבטות בין אינברום וזריהן (ד', 19:00, ערוץ 5)

חצי הגמרמחצית17/12/2014
מכבי חיפה
    0
      מ.ס. אשדוד
      one

      בוידאו: תקציר המפגש של מכבי חיפה ומכבי אשדוד בליגה העונה

      חצי גמר גביע הטוטו ייצא מחר (רביעי, 19:00, ערוץ 5 ו-HD) לדרך באצטדיון בנתניה, שם ייפגשו מכבי חיפה ומ.ס. אשדוד. במשחק המאוחר יותר ייפגשו באצטדיון המושבה מכבי תל אביב והפועל פתח תקוה.

      במכבי חיפה יודעים שניצחון מחר עשוי להביא לקבוצה תואר ראשון במפעל מאז 2005/6. המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מתכוון לערוך רוטציה רחבה בסגל שלו, כשמספר שחקנים שמקבלים לאחרונה פחות הזדמנויות צפויים לפתוח בהרכב. בהגנה, דקל קינן ומתן אוחיון עשויים לפתוח, כשהאחרון יחליף את אייל משומר הפצוע. גם קובי מויאל לא כשיר עדיין ולכן גוסטבו בוקולי אמור לפתוח בהרכב. שחקן נוסף שיקבל מנוחה הוא יוסי בניון. שמואל שיימן עשוי גם הוא לקבל דקות ראשונות מאז ההפסד למכבי פתח תקוה. גם אוהד לויטה, מוחמד כליבאת ואלון תורג'מן, שלא נכלל בסגל במשחק האחרון, צפויים לקבל דקות.

      "יש תמיד שינויים וגם הפעם יהיו", אמר אלכסנדר סטנוייביץ'. "אוהד לויטה יפתח. נשחק עם השחקנים שזמינים לנו, חלק ישחקו יותר וחלק פחות. כרגע אנחנו משחקים עם קבוצה טובה מאוד". גוסטבו בוקולי הוסיף: "זה משחק חשוב לכל אחד וזו הזדמנות, לא משנה מי יעלה בהרכב. אנחנו מכבי חיפה, זו קבוצה גדולה שלא משנה איפה תשחק, היא רוצה לקחת. נעשה הכול כדי לזכות".

      אוהד לויטה שוער מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
      צ'אנס נדיר בשער. אוהד לויטה/אדריאן הרבשטיין

      מ.ס.אשדוד סיימה היום את הכנותיה למשחק. הבעלים ג'קי בן זקן רכש כרטיסים ממנהלת הליגה ויחלק אותם בחינם לאוהדי הקבוצה שירצו להגיע ולתמוך. באשדוד צופים כ-1,500 אוהדים שיעשו את הדרך מהדרום, כאשר גם ההסעות שיצאו בשעה 16:30 מרחבת איצטדיון הי"א, יהיו בחינם ועל חשבון המועדון.

      בחלק המקצועי צפוי המאמן ניר קלינגר לפתוח בהרכב חזק יחסית, אם כי עשויים להיות מספר שינויים לעומת ה-11 שפתחו בשבועות האחרונים בליגה. המגן הניגרי ג'ואן אושאניווה צפוי לפתוח במקומו של רחמים צ'קול, כאשר בחלק הקדמי יש התלבטות בין אור אינברום וניב זריהן.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: לירן וקסברגר
      אצטדיון: נתניה

        טרם התפרסמו תגובות

        הוסף תגובה חדשה

        +
        בשליחת תגובה אני מסכים/ה
          2
          walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully