וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה פיטרה את עופר צברי: "לא חשבנו שהוא ייעצר שוב"

17.12.2014 / 12:19

מנהל הפועל פתח תקוה נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בקטינים. שחקנים ממחלקת הנוער העידו במשטרה. במועדון אמרו: "היינו בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שהמשטרה תבשר שהתיק נסגר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בוידאו: עופר צברי שב הביתה אחרי המעצר הקודם

בהפועל פתח תקוה קיבלו את החשדות החדשים בנוגע לעופר צברי בהלם מוחלט. מנהל הקבוצה נעצר אתמול שוב (שלישי) וראשי המועדון למדו על כך כשעה וחצי לאחר מכן. הבוקר הודיעה הקבוצה "לאור ההתפתחויות האחרונות החליט המועדון לסיים את תפקידו של צברי", ובמקביל הפסיקה לשלם לעו"ד משה יוחאי, אותו שכרה כדי לייצג את צברי בפרשה.

גורם במועדון אמר לוואלה! ספורט: "מהיום שעופר שוחרר ממעצר, כל השיחות בינינו ובינו התנהלו סביב החזרה שלו לפעילות מלאה במועדון. לרגע לא חשבנו או חששנו שעופר ייעצר שוב. בכל השיחות הוא נשמע בטוח בכך שהפרשה או-טו-טו מאחוריו, וכולנו היינו בטוחים שזה רק עניין של זמן עד שהמשטרה תבשר שהתיק נסגר".

מיד לאחר המעצר, מיהרו במועדון לבדוק האם קיימים אנשים שקשורים להפועל פתח תקוה שידעו על מעקב וחקירות המשטרה מאחורי הקלעים. כמו כן, היה חשוב לראשי המועדון לוודא שהם פועלים כל העת על מנת לבדוק שמעצרו של צברי אינו קשור לילד או נער מהפועל פתח תקוה. בקבוצה מנסים כל העת להתעדכן עם הפרקליט משה יוחאי, שנשכר עבור צברי על ידי המועדון.

צברי נעצר אתמול (שלישי) פעם נוספת, בחשד בעבירות מין בקטינים. ראיות נוספות גרמו לפרשה להסתעף, והיום בבוקר התקיים דיון בהארכת מעצרו. הפרשה הסתעפה כשהחלו להגיע עדויות נוספות מנערים אחרים. גורם במשטרה אמר לוואלה! חדשות כי באייפון של מנהל הפועל פתח תקוה נמצאה "רשימת מכולת" של נערים איתם קיים יחסי מין, כמו גם חומר פדופילי במחשב.

ראיות אלו הביאו לעדויות נוספות של נערים הן ממועדון הכדורגל והן מחוצה לו, על עבירות מין בקטינים חלקן בתשלום. על פי גורם במשטרה, "מיוחסות לצברי עבירות מין שביצע בקטינים. מצאנו דפוס בולט וחוזר של איתור ואיסוף נערים מהשכבה היותר חלשה בחברה. לחלקם שילם כספים תמורת יחסי המין. הוא מנהל קבוצת כדורגל ובני נוער שמו בו את כל מבטחם ואותם הוא ניצל. במקביל לצברי, נעצרו גם חשודים נוספים ששמם עלה בחקירה, אשר גם להם מיוחסות עבירות מין, אך להם אין קשר לצברי וגם הם יובאו מחר להארכת מעצר".

כזכור, בסוף חודש נובמבר האחרון אירע אירוע דריסה בו ניידת של משטרת התנועה הארצית הבחינה בכלי רכב שעורר את חשדם של השוטרים במחלף קוממיות בכניסה לבת ים. השוטרים הגיעו לבדוק אות הרכב החשוד, הבחינו בנהג ערום ולצדו נער. הנער יצא מן הרכב וצברי נמלט מן המקום לכיוון ראשון לציון, ועל פי המשטרה דרס את השוטרים שניסו לעצור אותו. בשלב הזה החל אחריו מרדף שלווה ביריות.

על פי המשטרה ישנה הצהרה של הפרקליטות להגיש כתב אישום על העבירות שביצע צברי באותו אירוע. ביניהן: הכשלת שוטר, תקיפת שוטר, סיכון חיי אדם בנתיבי תחבורה, הימלטות מהמקום ועוד. על פי המשטרה, למרות הפרסומים על חקירת מח"ש, השוטרים שנכחו באירוע הדריסה לא נחקרו והתיק נסגר כיוון שנמצא כי אין יסוד סביר לביצוע עבירות פליליות על ידי השוטרים. החומר הועבר ליחידה לחקירת שוטרים, כי בכל אירוע שבו משתמשים בירי מועבר דו"ח מפורט ליחידה זו.

מנהל הפועל פתח תקווה, עופר צברי, שוחרר למעצר בית, נובמבר 2013. דרור עינב
שוב מסתבך. צברי/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully