וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליברפול סיכמה עם מלאגה על רכישת גיירמו אוצ'ואה

נמצא הפתרון לבעיית השוער של המייטי רדז? מספר כלי תקשורת טוענים שברנדן רוג'רס ישלם כ-3 מיליון ליש"ט עבור המקסיקני שהצטיין במונדיאל אך העונה לא שיחק כלל בשורות האנדלוסים

one

התבוסה הכואבת למנצ'סטר יונייטד והעובדה שברנדן רוג'רס בחר לספסל את סימון מיניולה לטובת בראד ג'ונס הוותיק הראתה שוב כמה חמורה בעיית השוער של ליברפול, וכעת נדמה שהמייטי רדז מתכוונים לטפל בה. על פי דיווחים באירופה הערב (שלישי), ליברפול הגיעה עם מלאגה לסיכום על רכישתו של גיירמו אוצ'ואה תמורת 3 מיליון ליש"ט.

באנגליה טוענים שרוג'רס נואש סופית ממיניולה, ולאחר שלא הצליח לצרף את ויקטור ואלדס, התפשר על השוער המקסיקני שהצטיין בגביע העולמי האחרון, עבר מאז'קסיו למאלגה אך העונה לו שותף ולו במשחק ליגה אחד ונאלץ לצפות בקרלוס קאמני מקבל את מלוא הדקות.

רוג'רס עצמו טען היום כי הדיווחים על צרות בחדר ההלבשה שלו, בפרט בכל הנוגע למריו באלוטלי לא נכונים כלל. "מריו כאן כשחקן ליברפול וכמנג'ר אני צריך למקסם מה שאני יכול להוציא ממנו", אמר. "אני שומע דיבורים על חוסר שקט, וזה כמובן לא נכון. אנחנו לא שמחים שאנחנו לא מנצחים משחקים, יש כאן שחקנים תחרותיות, אבל הרוח במועדון היא חזקה וזו אחת הסיבה שכשנקבל בחזרה את הביטחון שלנו, נהיה הרבה יותר טובים בחצי השני של העונה. חדר ההלבשה שלנו מאוד חזק".

גיירמו אוצ'ואה שוער נבחרת מקסיקו. רויטרס
סיפק מונדיאל גדול, אך האם הוא מסוגל לחזור על זה בפרמיירליג? אוצ'ואה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully