וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הודיעה למיכאל נס: לא נאריך את החוזה שלך

כפי שנרמז לפני שבוע בבלוג של אופיר סער, בהתאחדות הודיעו למאמן האולימפית והמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות כי לא יוכלו להמשיך את חוזהו שמסתיים ביוני 2015 בגלל עלותו

מיכאל נס מאמן הנבחרת הצעירה. קובי אליהו
לא צפוי להמשיך. נס/קובי אליהו

מיכאל נס, מאמן הנבחרת האולימפית והמנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות לא צפוי להמשיך בתפקידו מעבר לתום חוזהו ביוני 2015. זאת לאחר שההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שלישי) לנס כי לא תוכל לעמוד בעלויות הגבוהות של חוזהו.

"על פי ההתקשרות החוזית בין ההתאחדות לכדורגל למיכאל ניס נקבע כי עד לסוף חודש דצמבר תודיע ההתאחדות אם תאריך את החוזה מעבר ליוני 2015", אמרו בהתאחדות. "ראשי ההתאחדות נפגשו עם ניס בימים האחרונים והודיעו לו כי נכון לעכשיו אין כוונה לחדש את ההתקשרות. הנושא ידון בהנהלת ההתאחדות".

כזכור, לפני שבוע פרסם אופיר סער בבלוג שלו שנס אומנם העביר מסרים ברורים שהוא רוצה להמשיך בתפקידו אך נראה כי בשל המצב הכלכלי של ההתאחדות שכרו, כ-180 אלף יורו לעונה, עשוי לשמש מכשול. בהתאם לחוזהו, בהתאחדות היו חייבים להודיע למאמן עד ה-20 בדצמבר האם הוא ממשיך, וןעל כן הבהירו לו כי אינם מתחייבים להאריך את החוזה. אם יוריד בשכרו, ייתכן ויישאר.

נס נכנס לתפקיד המנהל המקצועי של הנבחרות הצעירות באפריל 2013, ואף החליף את גיא לוזון כמאמן הנבחרת הצעירה. ההישג המשמעותי ביותר בקדנציה שלו הייתה ההעפלה של נבחרת הנוער לאליפות אירופה, תחת המאמן אלי אוחנה. תחת שרביטו הגיעה הנבחרת הצעירה למקום השני בשלב הבתים של מוקדמות יורו 2015, אך לא הצליחה להעפיל לשלב הפלייאוף. בחודש מרץ הקרוב תחל נבחרת הנערים של אלון חזן את שלב העילית, ותתמודד מול ספרד, צרפת ושבדיה. נבחרת הנוער הוגרלה עם דנמרק, איסלנד ומלטה במוקדמות אליפות אירופה 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully