וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריס מאלין מועמד מרכזי להחליף את מאלון בסקרמנטו

ברשת YAHOO מדווח כי מאלין, המשמש כיועצו של הבעלים, נמצא בעדיפות ראשונה לפני ג'ורג' קארל, למרות שלא שימש כמאמן בעבר. GM ב-NBA: "הוא רק צריך להגיד כן, והמשרה שלו"

כריס מאלין עם הבעלים של סקרמנטו, ויווק רנדיב. AP
יחסי קרבה. מאלין עם רנדיב/AP

סקרמנטו ממשיכה בחיפושיה אחר מאמן, על רקע הפיטורים המפתיעים של מייקל מאלון. מי שהוזכר עד כה כמועמד מרכיז בתקשורת האמריקאית הוא המאמן הוותיק והמוערך ג'ורג' קארל, אך כעת נוסף שם חדש ולא פחות מסקרן לרשימה: שחקן העבר כריס מאלין, המשמש כיועצו של הבעלים ויווק רנדיב. לרנדיב, שהיה בעל אחוזי שליטה בווריורס בעבר, היכרות קרובה עם מאלין. כתב רשת YAHOO אדריאן ווז'נרובסקי מדווח היום כי ההחלטה נמצאת בידיו של מאלין בן ה-51, שכשחקן בילה את שנות התהילה שלו דווקא בגולדן סטייט.

"מאלין רק צריך להגיד כן, והמשרה שלו", העריך ג'נרל מנג'ר ב-NBA. המאמן הזמני טיירון קורבין, שלא תוכנן להמשיך בתפקיד מלכתחילה, עשוי לקבל את המושכות באופן קבוע, אם לא תהיינה התפתחויות בזמן הקרוב. בארצות הברית סבורים כי מאלין הוא המועמד הבולט ביותר מבחינת רנדיב, ואילו ג'ורג' קארל נמצא בעדיפות שנייה בלבד.

אם מאלין ימונה למאמן, תהיה זו ההתנסות הראשונה שלו בתפקיד כזה. מאז פרש ממשחק פעיל בשנת 2001 מילא מאלין שורה של תפקידים בקבוצות NBA, אך אף לא אחת מהם נגע לאימון פרופר. תחילה הוא שימש כתפקיד מנהלתי בווריורס, ובהמשך קודם לתפקיד סגן הנשיא לענייני כדורסל.

על פניו, פתיחת העונה של סקרמנטו לא היתה רעה כלל. עם מאזן של 13:11 הקינגס רחוקים חצי משחק בלבד מהמקום השמיני המוביל לפלייאוף, ובכל זאת הנהלת הקבוצה בחרה לפטר את המאמן מייקל מאלון. יש לציין שעם דמרכוס קאזינס, שהחמיץ את תשעת המשחקים האחרונים בשל פציעה, המאזן של הקינגס עומד על 6:9, ובהשוואה לעונה שעברה הם השתפרו כמעט בכל אספקט סטטיסטי.

- עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
מצפה בקוצר רוח למאמנו החדש. כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully