וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל פ"ת שלח מכתב התנצלות לגרינפלד: "האשמות מופרכות"

16.12.2014 / 16:35

יורם עינב התנצל בפני השופט על ההאשמות שהטיח בו אחרי הפסד הקבוצה מול מכבי נתניה: "הדברים נאמרו בלהט היצרים ובלי לחשוב על משמעותם. לא היתה לי כוונה לפגוע בשופט גרינפלד"

one

צפו בתקציר אותו משחק ובפנדל שהעניק גרינפלד לנתניה

חודש וחצי לאחר משחקה של הפועל פתח תקוה מול מכבי נתניה, מנכ"ל המלאבסים יורם עינב שלח מכתב התנצלות לשופט אוראל גרינפלד בעקבות דברים שהטיח בו לאחר המשחק.

כזכור, גרינפלד העניק לנתניה במחצית השנייה פנדל שלא היה והרחיק את טוקורה בהפסד 3:1 של פתח תקוה. לאחר המשחק עינב הטיח האשמות קשות בשופט וטען ששמע את גרינפלד מבטיח לאנשי נתניה במחצית כי "יפצה אותם" על פנדל שלא נתן להם במחצית הראשונה.

גרינפלד הושעה משלושה משחקים בעקבות הטעות שלו במשחק, ואחרי שהתנצל בפני איגוד השופטים, עינב שלח מכתב לגרינפלד. "מועדון הפועל פתח תקוה ואנוכי רוצים להתנצל בלב שלם בפני השופט אוראל גרינפלד על הדברים שנאמרו על ידי לאחר משחק הליגה מול מכבי נתניה לפני מספר שבועות", כך נכתב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התנצל בפני גרינפלד. עינב, מימין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עינב הוסיף: "הדברים נאמרו בלהט היצרים ובלי לחשוב על משמעותם, אלו היו האשמות מופרכות מפני שאוראל גרינפלד לא החליף מילה ואף חצי מילה עם שום גורם מאנשי מכבי נתניה במחצית המשחק, אין אנו מטילים דופי על יושרו והגינותו של אוראל גרינפלד לפיכך אני לוקח את האחריות על דבריי שהיו אך ורק מתוך תסכול של הפסד קבוצתי ועל כך אני מתנצל עליהם מכל הלב".

"יש לציין כי לא היתה לי כוונה לפגוע בשופט אוראל גרינפלד באופן ישיר או עקיף, הדברים שאמרתי היו ללא מחשבה תחילה, וידוע לי שאין לכוון את החיצים של הפסד קבוצתי אל השופט גרינפלד או להשתמש במילים והאשמות אשר אינן במקום בכדורגל ואף יכולות לפגוע במישרין באדם אליו יוחסו.
חשוב לי להוסיף כי דברים אלו לא יחזרו שוב ונשמח לראות את אוראל גרינפלד שופט שוב בקרוב את קבוצת הפועל פתח תקוה היות ומדובר בשופט בינלאומי בכיר, מוערך ובעל מידות יושרה כיאה לשופט ברמתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully