וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה בין גביע הטוטו לאנגליה? לפאקו יש הסבר

לקראת חצי הגמר עם הפועל חיפה הסביר מאמן מכבי תל אביב: "בליברפול זכינו בגביע הליגה עם שחקני ספסל". אייסטרן אמר שהפועל חיפה הייתה טובה יותר בדרבי, סטנוייביץ' הגיב: "אז מה, אנחנו שיחקנו טוב יותר ממכבי תל אביב והפסדנו"

פאקו אייסטרן, שרן ייני, ראובן עטר לפני חצי גמר גביע הטוטו. ברני ארדוב
לא רואה בעיה עם שחקני ספסל בהרכב. פאקו עם עטר/ברני ארדוב

משחקי חצי גמר גביע הטוטו יתקיימו מחר בשני מגרשים. ב-19:00 יתמודדו בנתניה מ.ס. אשדוד ומכבי נתניה, וב-21:00 ישחקו באצטדיון המושבה מכבי תל אביב והפועל חיפה.

מאמן מכבי תל אביב פאקו אייסטרן התייחס במסיבת העיתונאים שנערכה בהשתתפות המאמנים והקפטנים של הקבוצות: "זה המשחק הכי חשוב עד עכשיו וניתן בו הכול. אנחנו ננסה לשחק עם ה-11 הטובים ביותר שאפשר להרכיב. מחליפים? גם בליברפול הגענו לגמר גביע הליגה עם שחקני ספסל. ראיתי את הפועל חיפה נגד מכבי חיפה ואמרתי לעטר שהם שיחקו יותר טוב ממכבי חיפה. מחכה לנו משחק פתוח".

הקפטן שרן ייני הוסיף: "זה המשחק הכי חשוב שלנו כרגע ונעשה הכול כדי לעלות. מכיוון שלא זכינו אנחנו מאוד רעבים, וחשוב לנו השחקנים לעזור למועדון לצבור תארים".

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. ברני ארדוב
מרגיש רעב. ייני/ברני ארדוב

מאמן הפועל חיפה ראובן עטר: "השחקנים יעשו את המקסימום לעלות לגמר. תהיה חלוקת כוחות, אין ספק שבמצבנו בליגה המשחק ביום שבת מאוד חשוב, אנחנו גם מתחשבים בזה. בגביע הטוטו אין את המתח והלחץ שיש בליגה, אני מאמין שהשחקנים יבואו משוחררים בקטע הזה. יהיה שינוי לטובה מבחינתנו, ואולי זה ישליך אחר כך לליגה. אם אמשיך או לא, זו ספקולציה שקיימת בתקשורת, מדברים על זה כבר חודש. אנחנו ממשיכים כרגיל ואני לא עוסק בזה, חשוב לי להוציא את הקבוצה מהמצב שבו היא נמצאת".

קובי דג'אני הוסיף: "ננסה להתנתק מהבעיות בליגה ולעלות לגמר. המצב שלנו בליגה ידוע, כמובן שלמכבי תל אביב יש את האיכויות שלה. לא ניכנע מראש, נעשה את המקסימום למרות שהראש בליגה".

בינתיים, בהפועל חיפה השלימו את ההכנות למשחק גביע הטוטו, כשנראה שראובן עטר לא מתכוון לעשות שינויים מרחיקי לכת. מי שצפויים לקבל מנוחה הם חיים מגרלשווילי, קובי דג'אני וסטיבן כהן. אורן ביטון, טאדאס קיאנסקאס ואור אוסטווינד צפויים לחזור להרכב. ראובן עטר מתלבט גם אם לעלות עם שני חלוצים או אחד.

הרכב משוער: פזמיסל קובארז, לירן סרדל, גל כהן, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, אורן ביטון, רועי שוקרני, יובל שבתאי, אור אוסטווינד (אלמוג אוחיון/מהראן לאלה), טוסיין ריקטס (מהראן לאלה).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל חיפה קובי דג'אני. ברני ארדוב
מחפש בנרות שינוי לטובה. דג'אני/ברני ארדוב

במכבי חיפה יודעים שניצחון על אשדוד ייתן תנופה מוראלית לקראת פתיחת הסיבוב השני והמשחק מול סכנין בליגה. המגן אוראל דגני התייחס להתמודדות: "ברוב משחקי השלב הראשון הייתי עדיין בהפועל תל אביב ואז חזרתי למכבי חיפה. המשחקים הראשונים היו קרנבל אחד גדול של האוהדים". על היריבה אמר: "מ.ס. אשדוד מצויה בתנופה במשחקיה האחרונים, ושחקניה הצעירים הופכים אותה לקבוצה חזקה שכבר ניצחה את מכבי חיפה. אנחנו אולי הפייבוריטים לניצחון, אך זה יהיהה מאבק שווה כוחות ומעניין מאוד היכול להיות מוכרע גם לאחר הארכה ובדו קרב של בעיטות מ – 11 מטרים. מכבי חיפה מועדון הרואה חשיבות בכל תואר ושואף לנצח בכול משחק. אנו רוצים את גביע הטוטו בארון הגביעים של המועדון".

על הדברים שאמר אייסטרן על יכולת קבוצתו בדרבי החיפאי, אמר סטנוייביץ': "אני מסכים עם פאקו, הפועל חיפה שיחקו טוב יותר בדרבי והפסידו. אז מה, אנחנו שיחקנו טוב יותר ממכבי תל אביב והפסדנו. לא שיחקנו טוב אבל ניצחנו 0:4 וזה קשה, במיוחד בדרבי".

גוסטבו בוקולי הוסיף: "זה משחק חשוב לכל אחד וזו הזדמנות, לא משנה מי יעלה בהרכב. אנחנו מכבי חיפה, זו קבוצה גדולה שלא משנה איפה תשחק, היא רוצה לקחת. נעשה הכול כדי לזכות".

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' אמר: "יש תמיד שינויים וגם הפעם יהיו. אוהד לויטה יפתח. נשחק עם השחקנים שזמינים לנו, חלק ישחקו יותר וחלק פחות. כרגע אנחנו משחקים עם קבוצה טובה מאוד".

מאמן מ.ס. אשדוד ניר קלינגר אמר במסיבת העיתונאים: "הקבוצות עברו דרך ארוכה עד לחצי הגמר, אני מניח שיהיה משחק מעניין בין שתי קבוצות התקפיות שרוצות לשחק כדורגל חיובי. מבחינתנו יהיה נפלא אם נוכל לעשות עוד צעד אחד לגביע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully