וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל החליט: חצי גמר וגמר הגביע בארנה בירושלים

16.12.2014 / 17:07

בתום ישיבה ארוכה, הוחלט כי המשחקים, שייערכו ב-16 וב-19 בפברואר, ייערכו לראשונה בארנה החדשה, למרות ההמלצה הראשונית על יד אליהו. חוזהו של ארז אדלשטיין בנבחרת אושר

הארנה בירושלים. ברני ארדוב
הגביע ינדוד לשם. הארנה/ברני ארדוב

הנהלת איגוד הכדורסל החליטה היום (שלישי) במסגרת התכנסות בתל אביב כי חצאי גמר וגמר גביע המדינה ייערכו בארנה בירושלים, ולא ביד אליהו. בימים האחרונים נדון הנושא באינטנסיביות, לאחר שוועדה מצומצמת המליצה בחודש שעבר להנהלה לקיים את המשחקים ביד אליהו. אך בימים האחרונים חלה תפנית ונשיא המדינה ראובן ריבלין אף שוחח עם יו"ר האיגוד עמירם הלוי ודרש ממנו לקיים את המשחקים בבירה. כעת, בקשתו מולאה.

"הלחץ הציבורי הוא כבד", אמר הבוקר אחד מחברי ההנהלה הבכירים עוד לפני ההחלטה. "מצד שני יש נושאים כלכליים שצריכים לחשוב עליהם. אני באמת חושב שאם מה שקרה עם היכלי הספורט השבוע לא היה מתפוצץ, רוב הסיכויים שהיינו משחקים ביד אליהו. כעת יש נטייה ברורה לכיוון הארנה, כשגם מבחינת נראות ציבורית, וגם מבחינת רצון של חברי ההנהלה העדיפות נוטה לשחק שם".

כמו כן, אישרה ההנהלה את מינויו של המאמן הלאומי ארז אדלשטיין לשתי קדנציות נוספות עם אופציה לקדנציה שלישית.

ארז אדלשטיין מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
אדלשטיין/קובי אליהו

ראש העיר ירושלים ניר ברקת בירך על ההחלטה: "אני מברך את איגוד הכדורסל על החלטתו החשובה לקיים אחרי שנים רבות סוף סוף את משחקי גמר גביע המדינה בבירת ישראל ירושלים. הקהל הישראלי יהנה מהיכל הפיס ארנה הגדול והמתקדם ביותר בארץ ויביא לחוויה בלתי נשכחת לשחקנים ולאוהדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully