וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "ריאל מדריד מכונה. סוארס לא בעמדה הנכונה"

המאמן האיטלקי ניתח את שתי הגדולות של ספרד: "ריאל היא עולם אחר, היא מכונה, כל השאר הן קבוצות. לואיס סוארס באגף מאבד 50 אחוז מהיכולת שלו"

פאביו קאפלו, מאמן נבחרת רוסיה. GettyImages
"זו אולי אחת הקבוצות הטובות אי פעם". קאפלו/GettyImages

מאמן רוסיה פאביו קאפלו, שאימן את ריאל מדריד ב-1996/97 ו-2006/07, התייחס למאזן הכוחות בכדורגל הספרדי, וכינה את הבלאנקוס "מכונה".

לדברי קאפלו, "הדבר הכי חשוב בריאל השנה זה ההתאוששות שלה אחרי הפתיחה. כרגע שאר הקבוצות לא ברמה שלה. ריאל מדריד היא מכונה, השאר הן רק קבוצות. לשאר הקבוצות יש שחקני איכותיים, אבל לא כמו המכןנה של ריאל מדריד.

"ריאל מדריד היא עולם אחר עכשיו. השנה אנצ'לוטי עשה עבודה מדהימה. הקבוצה מאמינה שהיא הטובה אי פעם. הם משחקים כל משחק כדי לנצח, יש להם הכל. הם מתגוננים היטב, יש להם קישור עם הרבה איכות, כמובן המון כישרון בהתקפה. זו אולי אחת הקבוצות הטובות אי פעם.

"כרגע אני לא רואה קבוצה שיכולה לנצח אותה. אם היא תסבול מבעיות פיזיות או תאבד את הרצון שלה לנצח, יהיו לה בעיות. אם לא, היא הטובה מכולן".

לואיס סוארס שחקן ברצלונה. רויטרס
לא במקום הנכון. סוארס/רויטרס

קאפלו גם התייחס לברצלונה של לואיס אנריקה, וטען שלואיס סוארס לא ממוקם בעמדה הנכונה. "המאמן יודע יותר טוב מכולנו, ותפקידו לפתור בעיות שצצות ולהציב שחקנים בעמדות האידיאליות שלהן, והאגף הוא לא המקום הכי נכון עבור לואיס סוארס. הוא חלוץ. אם הוא משחק באגף, הוא מאבד 50 אחוז מהיכולת שלו.

"הוא צריך להיות במרכז, לא בצד. סוארס הוא אחד החלוצים הטובים בעולם, ואני חושב שלואיס אנריקה מנסה למצוא פתרון טקטי עבורו. אני חושב שלברצלונה הנוכחית אין את הרצון להשתלט על הכדור מחדש כמו פעם, אין להם את הנעת הכדור המהירה כבעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully