וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנשים חיים בסרט, בלי חיזוק בית"ר לא שווה יותר מזה"

16.12.2014 / 8:08

בבית וגן מתמודדים עם תיקו נוסף וקהל מאוכזב: "עד שלא יהיו כאן שחקנים שיעשו את ההבדל אנחנו במקום הריאלי". ביקורת גם על הצוות המקצועי. אכזבה מפרדה, קוראץ' עשוי לעבור להפועל חיפה

one

בבית"ר ירושלים קמים הבוקר (שלישי) לעוד שבוע של אכזבה לאתר התיקו הביתי (0:0) אתמול במושבה נגד הפועל רעננה. בבית"ר ציפו לניצחון גם בהיבט הכלכלי, היות שבשבוע הבא מגיעה לטדי הפועל באר שבע וניצחון היה מביא הרבה מאוד אוהדים לאיצטדיון.

בצוות המקצועי היה בסך הכל שבעי רצון מתפקוד השחקנים על המגרש אך קריאות הקהל למאמן מנחם קורצקי להתפטר וכל אווירת הנכאים סביב התוצאה גרמה לאנשים במועדון לשפוך את הלב: "הקהל רוצה תוצאות וכדורגל וזה זכותם אבל מצד שני אנשים גם חיים בסרט. הם חייבים לשכוח מבית"ר של פעם ולהיות סבלניים עד שהמועדון הזה יבנה משהו".

אותו גורם הוסיף: "אין לנו היום כמעט יתרונות על יריבות פרט לעבודה קשה ולתת 100% וכולם עושים את זה. מוציאים מהשחקנים האלה הכל ואם יזלזלו בהם ויקללו זה רק יילך ויהיה רע יותר. אין כאן שחקנים שעושים את ההבדל, אפילו לא אחד כזה כמו שלהפועל ת"א יש את ורמוט. יש כאן רק שחקנים טובים שעובדים קשה וזה המיקום הריאלי שלנו - להילחם על מקום בפליי אוף העליון".

המאמן מנחם קורצקי נשאל אף הוא בסיום על העובדה שאין לקבוצה פתרונות בהתקפה ואמר: "אין ספק שיש לנו בעיה עם רגל מסיימת. אנחנו מחפשים חלוץ, זה משהו שחסר להרבה קבוצות ולא פשוט למצוא. הקהל צריך לתמוך בשחקנים, אין לי בעיה שהאש תופנה אליי אבל שייתנו שקט לשחקנים כי הם באמת עושים את המקסימום שלהם".

בבית"ר גם החלו להשמיע ביקורת מרומזת אל עבר הצוות המקצועי ואמרו: "עם תוצאות כאלה שווה להמר ולהתחיל לקחת סיכונים, פחות לשלוט במשחק אבל להיות יותר מסוכנים בחלק הקדמי. השליטה במשחק לא מביאה יותר מדי, זאת ליגה שבה תיקו זה כמו הפסד ויש לנו 7 כאלה, גם בסגל הנוכחי חייבים לנסות למצוא פתרונות ולעשות שינויים".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"עם תוצאות כאלה שווה להמר ולהתחיל לקחת סיכונים". קורצקי/ברני ארדוב

בבית"ר נשמעו אמש קולות אכזבה מדני פרדה. במועדון אמרו כי "חבל שפרדה לא לוקח את ההזדמנות. הוא עשה שינוי גדול בהתנהלות שלו אבל חייב לדעת להרים את עצמו שהוא מקבל את חולצת ההרכב. הוא לא מצליח לעשות שינוי ולא מרוויח את המקום שלו בהרכב".

בנוגע לזרקו קוראץ', בבית"ר קיבלו מסרים מהפועל חיפה כי היא מעוניינת בשורותיו ובקרוב צפוי להיפתח מו"מ בין הקבוצות. קבוצה נוספת מתאילנד התעניינה בחלוץ אך כרגע נראה כי במידה ולא יישאר בבית"ר קוראץ' יעבור לחיפה.

תומר סוויסה, שלא שותף אתמול ולא ישחק בשבוע הבא נגד הפועל באר שבע (הסכם המושאלים של ב"ש) עשוי בכל זאת להישאר בבית"ר. השחקן רוצה לנסות ולקבל הזדמנויות נוספות וכמו כן בצוות המקצועי מאמינים כי ניתן יהיה להוציא מסוויסה יותר בהמשך הדרך. סוויסה אמר לשחקנים בקבוצה: "אני לא מוותר כל כך מהר, נלחמתי להיות כאן".

אגב, במחצית המשחק ניסה מנחם קורצקי להעיר את השחקנים ואמר להם: "אנחנו לא נראים טוב. שחקנים כאן לא במשחק בכלל. אנחנו מאבדים כדורים, לא עושים תנועה לעומק. חייבים לשפר את זה ולהכריע את המשחק. אנחנו משחקים לידיים של רעננה".

אם הייתה נקודת אור אמש בבית"ר היו זה שיתופם של טל כחילה ותומר ירוחה, שפתחו לראשונה העונה בהרכב. המאמן מנחם קורצקי החמיא לשניים בסיום ובמועדון אמרו כי "זה לא פשוט להיכנס להרכב אחרי סיבוב שלם שלא ראו כמעט דשא, הם שיחקו כמו גברים ועשו את העבודה. שמדובר בשני שחקני בית זה תמיד נותן ערך מוסף".

ירוחם עצמו אמר בסיום: "זאת הרגשה מצויינת לשחק, חיכיתי לזה. אני מקווה שלא איכזבתי ואקבל עוד הזדמנויות. לא פשוט לשחק מול נוואקמה, הוא שחקן מצויין אבל סגרנו אותו טוב. אני אוהד בית"ר מגיל צעיר והחלום שלי היה לשחק מול הקהל הזה. אני מקווה שזה ימשיך ויקרה כמה שיותר בעתיד, אני אעבוד קשה בכדי שזה יקרה".

הבעלים אלי טביב חזר אתמול מסופשבוע בלונדון ואמרו בימים הקרובים לשבת עם הצוות המקצועי על חיזוק אפשרי לקראת ינואר. בבית"ר יתמקדו בשחקן התקפה משמעותי שיוכל לשדרג את הקבוצה ובשלב זה יתמקדו בגזרת הזרים. דודו ביטון עדיין לא קיבל החלטה אם לחזור לישראל ובמועדון ימתינו להתפתחויות בנושא.

עוד באותו נושא

האוהדים שוב קראו לקורצקי להתפטר, המאמן דווקא מרוצה

לכתבה המלאה
ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים לפני לואי טהא שחקן הפועל רעננה. ברני ארדוב
הפועל חיפה מעוניינת, המשא ומתן עשוי להתחיל בקרוב. קוראץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully