וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים שוב קראו לקורצקי להתפטר, המאמן דווקא מרוצה

15.12.2014 / 22:02

מאמן בית"ר ירושלים אמר אחרי ה-0:0 מול הפועל רעננה: "גאה בשחקנים, הם נתנו הכול. עם עוד ארבע נקודות בסיבוב הזה, הייתי שמח עד השמיים". סילבס: "אני לא מרוצה, בטח שלא מהתוצאה"

one

בית"ר ירושלים והפועל רעננה נפרדו הערב (שני) ב-0:0 משמים במיוחד, במסגרת המשחק שנעל את המחזור ה-13 והסיבוב הראשון בליגת העל. הקבוצה של מנחם קורצקי נראתה רע מאוד ונותרה במקום השביעי עם 16 נקודות, בעוד רעננה עלתה למקום ה-11 עם 13 נקודות. בתום המשחק, קראו אוהדי בית"ר להתפטרותו של מנחם קורצקי וקראו בוז.

בסיום המשחק אמר מאמן בית"ר מנחם קורצקי: "השחקנים שלי נתנו הכול, אני פשוט גאה בהם. חוץ מ-20 הדקות הראשונות שלא היינו במשחק, שלטנו ברוב המשחק. קשה לשחק מול רעננה, קבוצה מגובשת שרואים בה השפעה של מאמן. הגענו לחצאי מצבים, לא ניצלנו את זה ואנחנו מסתכלים קדימה. עם עוד ארבע נקודות בסיבוב הזה, הייתי שמח עד השמיים. חסרות לי ארבע נקודות. טל כחילה ותומר ירוחם הם דור העתיד של ירושלים, כל הכבוד להם. אנחנו צריכים להתחזק בינואר".

קורצקי אמר לשדרנית הקווים של ספורט 1: "את צריכה להתבייש, מה שאמרת במחצית היה חוצפה". מאמן בית"ר התייחס בעצם לכך ששדרנית הקווים שאלה אותו לגבי הכניסה של אלי טביב לחדר ההלבשה במחצית.

מאמן רעננה חיים סילבס אמר בסיום: "אני לא מרוצה, בטח לא מהתוצאה. במחצית השנייה, עד הדקה ה-70-75 לא היינו מספיק טובים. ניסינו לעשות כמה שינויים בחלק הקדמי כדי לרענן, זה לא הסתדר. בדקות האחרונות היינו קרובים, אבל זה לא הספיק".

מנחם קורצקי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עצבני. קורצקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully