וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון ניצחה את ק.פ.ר. איטליה: אינטר גברה על קייבו

הטופיז חזרו למסלול עם 1:3 קליל על היריבה הלונדונית, וחלפו על פני ליברפול בטבלה. ניצחון בכורה למאנצ'יני בליגה, 0:2 על קייבו בחוץ. ספרד: דפורטיבו לה קורוניה - אלצ'ה 0:1

שחקני אברטון. GettyImages
אברטון חוגגת/GettyImages

אנגליה

המחזור ה-16 ננעל עם המשחק בו אברטון גברה על ק.פ.ר 1:3. הטופיז נהנו משערים של רוס בארקלי (33), קווין מיראלס (43) וסטיבן נייסמית' (53) כדי לחזור למסלול הניצחונות אחרי צבירת נקודה בודדה מתשע האחרונות. בובי זאמורה צימק בדקה ה-80. בזכות התוצאה הזו הם עלו מהמקום ה-13 ל-10, תוך שהם עוברים את היריבה העירונית ליברפול בזכות הפרש שערים. ק.פ.ר נותרה במקום ה-18, שמוליך בסוף העונה לליגת המשנה.

seperator

איטליה

מזל טוב לרוברטו מאנצ'יני, שהוליך את אינטר לניצחון ליגה ראשון מאז שהוא מונה למאמן הקבוצה, 0:2 על קייבו בחוץ. מתאו קובאצ'יץ' מצא את הרשת בדקה ה-19, אנדרה ראנוקיה הכפיל בדקה ה-55 והנראזורי קיבלו מנת חמצן בעיצומה של תקופה רעה במיוחד. לקייבו שסיימה את המשחק ב-10 שחקנים אחרי הרחקה של רובן בוטה (72), זה היה הפסד ראשון אחרי חמישה משחקים. במשחק נוסף במחזור ה-15 אמפולי וטורינו נפרדו ב-0:0.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
seperator

ספרד

כ-12,600 צופים בריאזור ראו את דפורטיבו לה קורוניה מנצחת את אלצ'ה 0:1 בקרב תחתית ועולה מעל הקו האדום. לואיס פאריניה הארגנטינאי הכניע את פז'מיסלב טיטון בדקה ה-22 והשער הזה הספיק. דפור עלתה מהמקום ה-18 למקום ה-16, אלצ'ה נשארה במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully