וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי: ג'וש מקרוברטס גמר את העונה, גם כריס בוש פצוע

העונה של ההיט ממשיכה להסתבך: הרכש שהגיע בקיץ משארלוט סובל מקרע במיניסקוס, הכוכב הגדול פצוע בשוק ולא ברור כמה זמן ייעדר. ספולסטרה: "אמרתי לשחקנים שיהיו זמנים טובים יותר"

שחקן מיאמי היט ג'וש מקרוברטס. GettyImages
כואב הלב. מקרוברטס/GettyImages

פתיחת העונה של מיאמי לא היתה פשוטה, והערב (שני) היא הפכה מסובכת הרבה יותר. הכוכב הגדול כריס בוש סובל מפציעה בשוק וייעדר עד הודעה חדשה, בעוד ג'וש מקרוברטס שהגיע בקיץ קרע את המיניסקוס, וככל הנראה לא ישוב לשחק כדורסל העונה. אם זה לא מספיק, דוויין ווייד סובל מווירוס, והוא נמצא בספק למשחק מול ברוקלין מחר בלילה.

בוש, שעד המשחק מול שיקגו אמש היה השחקן היחיד במועדון ששיחק את כל המשחקים העונה, כלל לא יצא עם הקבוצה למשחק מול הנטס, ועדיין לא ברור כמה זמן ייעדר. אמש התייחס למצבו ואמר: "הכל תחת עננה כרגע. הכל נראה קשה. צריך למצוא דרך להתמודד עם הזמנים הקשים הללו, ואני אעשה מה שצריך כדי לנסות ולחזור מהר".

מקרוברטס, שהגיע הקיץ אחרי עונה מצוינת בשארלוט וחתם על חוזה לארבע שנים תמורת 23 מיליון דולר, ייאלץ לעבור ניתוח שככל הנראה יגמור לו את העונה. עד הפציעה הנוכחית סבל ממספר פציעות נוספות, שגרמו לו להעמיד ממוצעים מאכזבים של 4.2 נקודות ו-2.6 ריבאונדים למשחק.

"פציעות הן חלק מהמשחק, ואיך שאתה מגיב למצוקות חושף את האופי שלך", אמר המאמן אריק ספולסטרה. "אמרתי לשחקנים שיהיו ימים טובים יותר. זה בדרך כלל מתאזן בסופו של דבר. הפציעה של ג'וש היתה כמו פציעה לבטן, כואב לנו עליו כי הוא רצה לתרום".

בקיץ, תכננו ההיט להעמיד חמישייה של נוריס קול, ווייד, לואל דנג, בוש ומקרוברטס, אך חמשת השחקנים הללו שיחקו במשותף עד כה העונה 34 דקות בלבד.

בינתיים, שאבז נפייר וחסן ווייטסייד, שנשלחו לקבוצת ה-D ליג, הוחזרו על ידי ספולסטרה לסגל.

כריס בוש שחקן מיאמי היט. AP
בחוץ עד להודעה חדשה. בוש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully