וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איווניר מונה למנהל המקצועי של בית"ר טוברוק

מאמן מכבי תל אביב לשעבר סיכם על הצטרפותו עם הבעלים אריק איזיקוביץ' ויעמוד בראש הצוות המקצועי של מחלקת הנוער המוערכת. האם ימשיך במקביל לשמש כפרשן במשחק המרכזי של ליגת העל?

one

בווידאו: תקציר הדרבי החיפאי בו מוטי איווניר שימש כפרשן

מוטי איווניר, מאמן מכבי תל אביב לשעבר וכיום פרשן הכדורגל של ערוץ 1 במשחק המרכזי של ליגת העל, מונה הערב (שני) לתפקיד המנהל המקצועי של מועדון הכדורגל בית"ר טוברוק. איווניר סיכם על הצטרפותו עם הבעלים אריק איזיקוביץ' ויחל את תפקידו מחר. קבוצת הנוער של טוברוק מדורגת במקום הרביעי בליגה, מרחק שבע נקודות ממכבי חיפה המוליכה.

מוטי איווניר. ברני ארדוב
חוזר לעבוד עם צעירים. מוטי איווניר/ברני ארדוב

בשנה שעברה שימש איווניר כמנהל המקצועי במחלקת הנוער של הפועל באר שבע, אך לא החזיק יותר מדי זמן בתפקיד וחזר להתמקד בפרשנות, בערוץ 1 ובערוצי הספורט של צ'רלטון. כעת יהיה מעניין לדעת האם יוותר על תפקידיו בטלוויזיה או ימשיך בעיסוק מקביל, כפי שעושה הקולגה ניר לוין, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי תל אביב, או סוכן השחקנים והפרשן אבי נמני.

איווניר, 50, זכור כשחקן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל, במדיה רשם 18 הופעות ושער אחד. הוא שיחק גם ברודה ההולנדית, מכבי נתניה, בני יהודה, הפועל חיפה, הפועל פתח תקוה, עירוני אשדוד, שמשון תל אביב וצפרירים חולון, לפני שפרש ב-1996 ועבר לאימון. הוא העלה את בית"ר באר שבע לליגה השנייה בשנתו הראשונה כמאמן, ובהמשך עבד גם במכבי נתניה, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן ונצרת עילית, איתה העפיל לראשונה בהיסטוריה לליגת העל ב-2004 וסיים את עונת הבכורה במקום החמישי, אך ירד ליגה בעונה שלאחר מכן. הוא אימן גם את נבחרת הנערים והנבחרת הצעירה, איתה נעצר בפלייאוף העלייה לליגה האירופית, לפני שקיבל את המושכות במכבי תל אביב בינואר 2011, סיים עמה במקום השלישי ופוטר מתפקידו בעונה שלאחר מכן, בחלוף 14 מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully