וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה את פרייבורג 0:2

ניצחון ליגה שביעי רצוף לבווארים במשחק הבית האחרון שלהם לפני פגרת החורף: רובן כבש ראשון מבישול של ריברי (41), מולר הכפיל כשנגח (48) מול שער ריק. המבורג - שטוטגרט 1:0

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן עם פרנק ריברי. רויטרס
קלי קלות. רובן וריברי/רויטרס

המחזור ה-16 והלפני אחרון טרם היציאה לפגרת החורף ייערך, באופן חריג, באמצע השבוע, ויצא לדרך הערב (שלישי) עם ארבעה משחקים. באיירן מינכן רשמה ניצחון ליגה שביעי ברציפות כשגברה על פרייבורג 0:2, בעוד שטוטגרט גברה על המבורג 0:1 בקרב תחתית לוהט. האנובר גברה על אוגסבורג 0:2, כשמיינץ וקלן נפרדו ב-0:0.

seperator

באיירן מינכן - פרייבורג 0:2

הדאבליסטית הגרמנית חגגה במשחק הבית האחרון שלה לשנת 2014, והאחד לפני אחרון לפני היציאה לפגרת החורף. אריאן רובן שנמצא בכושר בלתי רגיל כבש את הראשון בדקה ה-41, כשצ'יפ של צ'אבי אלונסו מצא את ריברי, שמצא את ההולנדי ומשם הדרך לרשת היתה קצרה. בדקה ה-48 מצא רובן את ברנאט שמתוך הרחבה הקפיץ למשקוף, אך תומאס מולר היה ראשון לריבאונד ומול שער ריק נגח פנימה כדי לקבוע 0:2. עד הסיום היתה קרובה באיירן למצוא את הרשת מספר פעמים נוספות, אך שוער האורחת רומן בורקי הציל אותה מתבוסה. החדשות הרעות? צ'אבי אלונסו, מהדי בנעטיה ורוברט לבנדובסקי הוחלפו בשלבים שונים של המשחק בשל פציעות, עדיין לא ברור כמה חמורות. זה נגמר בניצחון ליגה שביעי ברציפות לבווארים, שמשפרים את מאזן הנקודות שלהם ל-42 מתוך 48 אפשריות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני שטוטגרט פלוריאן קליין, כריסטין גנטנר. GettyImages
ניצחון חשוב. קליין וגנטנר/GettyImages

המבורג - שטוטגרט 1:0

קרב תחתית מרתק במיוחד נערך בצפון גרמניה, שם הפתיעה נועלת הטבלה ועצרה רצף של שלושה ניצחונות בית מצד הקבוצה של ג'ו צינבאואר. פלוריאן קליין הבקיע את השער היחיד במשחק בדקה ה-42.

משחקים נוספים:

האנובר - אוגסבורג 0:2

להאנובר: סאליף סאנה (20), חוסלו (55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully