וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: חילוקי דעות בהנהלה לגבי צירוף מרכוס סלוטר

15.12.2014 / 21:32

הצהובים קיימו ישיבת הנהלה, מספר חברים לא משוכנעים ששחקן ריאל מתאים. דיווח: קארל אינגליש מועמד. מאריץ' ולינהארט צפויים לעזוב בשבוע הבא. גודס: "הקבוצה מתחברת, וזה כיף לראות"

one

מכבי תל אביב ערכה היום (שני) ישיבת הנהלה, כשבין היתר שמו של סנטר ריאל מדריד מרכוס סלוטר עלה לדיון. בישיבה נאמר כי הוא אופציה, אולם ייתכן שהמהלך לא ייצא אל הפועל. לא כל הגורמים במכבי סבורים כי הוא מתאים. התמונה תתבהר לגביו בימים הקרובים. עוד הוחלט בישיבה כי מכבי תשחרר בשבוע הבא את אלכס מאריץ' כשגם נייט לינהארט צפוי לעזוב. זוראן ארצג עדיין על הפרק, אך מחירו היקר עלול להוות בעיה.

עם תום הניצחון הקליל על עירוני נס ציונה נשאל גיא גודס על שחקן ריאל מדריד והשיב: "אנחנו בדיונים על כל מיני דברים, נמשיך לחשוב איך אנחנו מחזקים את הקבוצה. יש לנו מכסה מסוימת של כסף ונצטרך לקחת החלטות לפי זה".

על הניצחון עצמו אמר המאמן: "אנחנו משתדלים לעבוד על זה, כשאתה חם והולך טוב והזריקות חופשיות הכל יותר קל. פחות אהבתי את ההגנה ברבע הראשון. מכל משחק לוקחים משהו ולומדים משהו, אני שמח שהיתה לי הזדמנות לתת לחבר'ה לנוח. מרקיז היינס היה פנטסטי. כבר תקופה שהוא נראה טוב יותר. הוא מרגיש יותר בנוח ומסתגל. אני מאוד מרוצה מזה. הוא מראה שהוא יכול לשחק ברמות האלה ויכול לתרום. הקבוצה מתחברת וזה טוב לי וכיף לי לראות את זה".

סילבן לנדסברג שהצטיין עם 31 נקודות ו-6 שלשות הוסיף: "זה הרגיש טוב, השחקנים ראו שהולך לי טוב והם חיפשו אותי. כולם תרמו היום וצריך להמשיך ככה."

מנגד, המאמן המפסיד נדב זילברשטיין אמר: "בשביל להיות במשחק מול מכבי צריך להיות מרוכז 40 דקות. היינו בעשר הדקות הראשונות, הם ברחו לנו בתחילת הרבע השני ואז מאוד קשה לחזור. השחקנים רוצים ונותנים מאה אחוז, אני לא בא בטענות לאף אחד, מקווה שנלמד מזה".

שחקן ריאל מדריד מרכוס סלוטר חוגג. GettyImages
לא ברור האם יגיע. סלוטר/GettyImages

דיווח: השוטינג גארד הוותיק קארל אינגליש מועמד

בתקשורת היוונית פורסם מוקדם יותר כי קארל אינגליש מועמד למכבי תל אביב. על פי שמועות במדינה, גם ברצלונה מעוניינת בשוטינג גארד הקנדי (33, 1.96 מ'), שמרוויח כ-20 אלף דולר בא.א.ק אתונה ומחזיק בחוזה עד 2016, אולם כחלק מהחוזה הזה ישנו סעיף יציאה ליורוליג, שמאפשר לו להשתחרר עד ה-28 בדצמבר בפיצוי של כ-30 אלף דולר. כידוע, הנהלת מכבי תל אביב מעוניינת לצרף שחקן גבוה לסגל, אולם המאמן גיא גודס מאמין שהקבוצה צריכה גם שוטינג גארד נוסף.

אינגליש הוא בוגר אוניברסיטת הוואי משנת 2003, בה שיתף פעולה בין היתר עם חיים שמעונוביץ'. אחרי שנתיים טובות בליגת הפיתוח של ה-NBA הגיע לאירופה בעונת 2005/6 לקבוצת וידיויצ'י בולוניה, אך לא הרשים. בעונה שלאחר מכן הגיע לזאדאר ורשם מעל 21 נקודות למשחק. ההצלחה הובילה אותו לחתימה בגראן קנאריה בה קלע 15.2 נקודות למשחק בליגה הספרדית. אחרי עונה מוצלחת נוספות בגראן קנאריה קיבל הזדמנות לראשונה ביורוליג בקאחה לבוראל ויטוריה, כששיתף פעולה עם ליאור אליהו, ורשם 8.2 נקודודת ו-2.6 ריבאונדים בממוצע, תוך שקבוצתו זכתה באליפות ספרד.

הגארד המשיך את הקריירה שלו בספרד בשנים הבאות, כששיחק בחובנטוד בדאלונה, קחאסול סביליה ואסטודיאנטס, בשורותיה סיים כמלך הסלים של ה-ACB עם ממוצע של 17.2 נקודות למשחק. באמצע העונה שעברה הצטרף לקנריאס הספרדית ורשם 8.9 נקודות ו-2.3 ריבאונדים בעשרה משחקים. הקיץ, לאחר שבע שנים בספרד, חתם בליגה היוונית במדי א.א.ק אתונה, ובשבעה משחקים הרשים מאוד עם 19.9 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-4 אסיסטים בממוצע, כשלפני מספר שבועות נבחר ל-MVP של המחזור ביוון, לאחר שקלע 24 נקודות מול קולוסוס. אינגליש ייצג את נבחרת קנדה החל משנת 2005, ואף היה במחנה האימון של קנדה בקיץ שעבר.

עדכון ראשון: 17:12

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הכדורסלן הקנדי קארל אינגליש במדי קאחה לבוראל. Yorgos Matthaios, GettyImages
המון ניסיון אירופי. אינגליש/GettyImages, Yorgos Matthaios

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully