וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב בוחנת את מועמדותו של זוראן ארצג

12.12.2014 / 22:17

במקביל למועמדות סלוטר, עוקבים הצהובים גם אחר הפורוורד הסרבי (29, 2.11 מ') שעשוי להיות משוחרר מגלאטסראיי שמתמודדת עם קשיים כלכליים. העלויות הגבוהות מהוות מכשול

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש חיזוק לקראת המשך העונה, תוך דגש על שלב הטופ 16 ביורוליג. בקבוצה נחושים למצוא שחקן דומיננטי בקו הקדמי ובמקביל למגעים עם מרכוס סלוטר, עוקבים אחר ההתפתחויות בגזרת זוראן ארצג וגלאטסראיי. הקבוצה הטורקית סובלת מקשיים כלכליים ומאחרת לא אחת בתשלום משכורות, וייתכן שהסרבי ישוחרר ממנה.

יחד עם זאת, יש לציין שהעלויות של ארצג יקרות מאוד והן עלולות להוות מכשול. במכבי רוצים לחזק את הסגל אולם לא רוצים "להשתגע בתקציב", כהגדרתם. על כן, בכדי שהמהלך לצרפו ייצא אל הפועל, לא רק שארצג צריך להשתחרר מחוזהו, על המועדון והשחקן להגיע להסכמה כספית סבירה בכדי שיגיע.
כזכור, גם ג'ון בריאנט מבאיירן מינכן נמצא על הכוונת.

במהלך היום דווח בתקשורת הטורקית כי בשל מצבה הכלכלי הקשה, החליטה גלאטסראיי לוותר על שלושה שחקנים: יאן וויוקאס, ניית'ן ג'וואי ופייטרו אראדורי, כשעתידם של שאר השחקנים, בפרט היקרים, לוט בערפל. מוראט אויזנר, מהנהלת הקבוצה, אמר לתחנת הרדיו 'רדיוספור': "הרבה קבוצות רוצות את ארצג. נשלם לו ביום שני כדי לנסות להשאיר אותו. אנחנו רוצים גם לנסות להשאיר את קרלוס ארויו, אבל אני לא בטוח שנצליח. אנחנו לא רוצים לאבד את ארצג, ארויו ופטריק יאנג".

הפריצה של ארצג (29, 2.11 מ') בשורות ז'לז'ניק סידרה לו מעבר לאולימפיאקוס בעונת 2008-09. ב-2012-13 השתדרג וחתם על חוזה שמן לשלוש עונות בצסק"א מוסקבה, אך עלה בעיקר מהספסל ושוחרר אחרי שנה לגלאטסראיי. אשתקד הציג כמה משחקים מצוינים ביורוליג, כולל מול אותה צסק"א שויתרה עליו, עם 35 נקודות. העונה הוא מעמיד ממוצעים מרשימים של 18.1 נקודות (37 אחוז ל-2, 51.8 אחוז ל-3, 97.3 אחוז מהעונשין) ו-4.9 ריבאונדים למשחק. מדובר בשחקן פנים רב-גוני שאוהב לזרוק גם מחוץ לקשת וקולע באחוזים גבוהים. העונה כבר רשם משחק של שש שלשות מול קוצ'ה לבוראל ויטוריה.

בנוגע לסלוטר, המאמן גיא גודס אמר אתמול אחרי ניצחון החוץ של מכבי תל אביב על צדביטה זאגרב (70:83) ש"שום דבר עדיין לא סגור. יש דיבורים, אבל יש עוד קבוצה שרוצה אותו. אנחנו מעוניינים בו, אבל יש עוד קבוצה שנאבקת איתנו עליו. אני לא יודע אם אנחנו צריכים עוד חמש לאוסף, אלא אחד שיכול לשחק ביחד איתם".

צפו בארצג קולע העונה 32 נקודות נגד הכוכב האדום בלגרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully