וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "כיף גדול לעלות לטופ 16, אבל אנחנו צריכים להשתפר בכל הפרמטרים"

4.12.2014 / 23:02

מאמן מכבי תל אביב יודע שלקבוצתו יש עוד עבודה. ג'ון בריאנט מבאיירן סומן. פארגו: "הייתי חייב לשמור על הביטחון ולהישאר ממוקד". רנדל: "כשפארגו עולה לפרקט, הוא יכול להשתלט על המשחק"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב ניצחה הערב (חמישי) 89:95 את אלבה ברלין, במסגרת המחזור השמיני של היורוליג. הצהובים שיפרו את המאזן שלהם לחמישה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים ועשו צעד משמעותי לקראת הבטחת המקום השני בבית ב' של היורוליג. דווין סמית' בלט עם 26 נקודות, כשבריאן רנדל מוסיף 21 משלו ואלופת אירופה יכולה לנשום ברווחה למרות משחק בינוני מאוד.

על אף הניצחון והבטחת המקום בטופ 16, אלופת אירופה כבר מסתכלת אל עבר השלב הבא, ולוואלה! ספורט נודע כי תיבדק אפשרות לצרף את סנטר באיירן מינכן ג'ון בריאנט, אחריו עקבו כבר בעבר. הסנטר האמריקאי (27, 2.08 מ') מעמיד העונה ביורוליג ממוצעים של 11 נקודות ו-8.1 ריבאונדים למשחק. יש לציין שבאיירן כבר הודחה מהיורוליג, ועל כן הצהובים מאמינים כי באפשרותם לפתות את השחקן, אך יש לציין כי לבריאנט עדיין יש חוזה בשורות הבווארים.

מאמן הצהובים גיא גודס אמר בסיום: "היה קשה מאוד הערב, אבל היה כיף גדול בסוף. כל מה שדיברנו מבחינת פרמטרים הגנתיים, נכשלנו. אבל כנראה שכשאתה נכשל בהגנה, אתה מצליח בהתקפה. קלענו הרבה והיו שתי שלשות גדולות של ג'רמי פארגו בסיום שעשו את ההבדל. השחקנים עובדים קשה מאוד בשביל זה. סימנו מטרה להגיע לטופ 16 ועמדנו בה".

המאמן התייחס לג'רמי פארגו, שישב על הספסל לאורך רוב המחצית השנייה אבל עלה על הפארקט לקראת הסיום וקלע שתי שלשות חשובות: "קשה להסביר מצבים כמו שהיו לפארגו היום, זה דומה ללימוז' בחוץ. גם אז הוא עלה למגרש אחרי הרבה זמן שישב על הספסל ולקח על עצמו את המשחק. הוא מקצוען אמיתי ועלה למגרש, קלע את מה שהוא היה צריך לעשות. עדיין יש לנו הרבה עבודה, אנחנו צריכים להשתפר בכל הפרמטרים. אנחנו רוצים ליהנות מהעלייה לטופ 16, נמשיך לעבוד קשה ונראה מה יהיה בהמשך".

סוכנו היווני של סופוקליס שחורציאניטיס הגיע להיכל לצפות במשחק.

שחקן באיירן מינכן ג'ון בריאנט. GettyImages
הסנטר הבא? ג'ון בריאנט/GettyImages

ג'רמי פארגו: "זה המשחק, אתה לא תקלע את כל הזריקות שלך. היתי חייב לשמור על ביטחון ולהישאר ממוקד. זה מה שאנחנו עושים בחיים, וזה מה שעשיתי ב-27 השנים בחיים שלי".

בריאן רנדל: "מהרגע שפגשתי את פארגו בשנה הראשונה שלו בגליל, הבנתי שזו המומחיות שלו לקחת את המשחקים על עצמו. יש לו הרבה ביטחון עצמי ועל זה אנחנו מסתמכים. כשהוא עולה לפרקט כולם מרגישים שפארגו יכול להשתלט על המשחק. כשהוא עושה את זה, זה כמו טיול בפארק עבורי".

יוגב אוחיון: "היה קשה מאוד, אבל בסוף שיחקנו משחק התקפי מצוין. בצד ההגנתי לא הברקנו, אבל מה שחשוב שהשגנו את הניצחון והבטחנו את העלייה".

סופוקליס שחורציאניטיס: "השגנו את המטרה הראשונה של הקבוצה, זה מה שהיינו צריכים לעשות. ניצחנו כמו שהיינו אמורים. היה משחק קשה וגם אלבה מנסה להבטיח את העלייה לטופ 16 וזה לא היה קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הגנה טובה. רנדל ופארגו עוצרים את מקלין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully