וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תדרוש 700 אלף יורו עבור עדן בן בסט

15.12.2014 / 12:42

גולדהאר ידרוש את הסכום אותו שילם לטולוז בקיץ, אלירן עטר שמשתכר שכר דומה לזה של בן בסט בריימס מועמד להגיע במקומו. ברק יצחקי עשוי להיכלל בסגל בחצי גמר גביע הטוטו, חביב אוחיון קיבל אישור מיוחד מבית הדין לשחק

one

פאקו אייסטרן שוקל להכליל את ברק יצחקי בסגל למשחק חצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי מול הפועל חיפה. אתמול (ראשון) ערך יצחקי אימון מלא ובסיומו נשאר לבעוט במשך כמעט חצי שעה כדורים לשוער חביב אוחיון. שחקנים במכבי תל אביב סיפרו כי פאקו ועוזריו עמדו ועקבו אחר ביצועיו של יצחקי שנראה מצוין. אם יצחקי ייכלל בסגל, זה יהיה בדיוק עשרה חודשים אחרי הפציעה הקשה בברכו בחימום שלפני המשחק מול פ.צ. באזל.

לחצי הגמר, שייערך ביום רביעי באצטדיון המושבה ב-21:00, נמכרו כבר 1,000 כרטיסים במחיר אחיד של 50 שקלים כולל עמלות. במכבי תל אביב עוד לא החליטו מי יהיה השוער השני במשחק, כשאחת האפשרויות היא חביב אוחיון. מאחר שלשוער חסרים עוד חודשיים לגיל שאפשר לשחק בבוגרים (16.5), פנתה האלופה בבקשה מיוחדת לשתפו לאור הפציעה של חואן פאבלו והעובדה שהשוער השלישי סהר חסון נמצא בטירונות. בית הדין העליון אישר לה לשתף את אוחיון וייתכן כי הוא יהיה זה שיישב על הספסל. חואן פאבלו לא התאמן אתמול בגלל הפציעה בכף ידו והוא ביקש לנוח בצורה מוחלטת עד שיוכל לחזור לכושר מלא. מי שיפתח בהרכב הוא ברק לוי.

שחקני מכבי תל אביב, טל בן חיים, ברק יצחקי. קובי אליהו
הקאמבק כבר השבוע? ברק יצחקי/קובי אליהו

מכבי תל אביב מבקשת 700 אלף יורו עבור עדן בן בסט. בקבוצה מבהירים לכל מי שפונה בעניין כי הבעלים מיטש גולדהאר ששילם בקיץ לטולוז 700 אלף יורו תמורתו, מבקש את אותו סכום בדיוק כדי לשחררו. מי שמתעניינת בבן בסט היא מכבי חיפה, אבל ספק רב אם יעקב שחר יהיה מוכן לשלם את הסכום המדובר, מה עוד ששכרו של בן בסט במכבי תל אביב עומד על 450 אלף יורו נטו לעונה.

בן בסט מצוי, אם כך, בפלונטר גדול. מצד אחד הוא מבין שמעמדו במכבי תל אביב אינו גבוה. מצד שני הוא משתכר הרבה מאוד כסף ומצד שלישי הוא נקנה בסכום גבוה שיכול להרתיע כל קבוצה ישראלית. כל עוד גולדהאר לא יסכים להתפשר ולשחרר אותו בהפסד כספי ביחס למה ששילם, יהיה קשה לבן בסט לעזוב.

במידה שבן בסט ימצא בכל זאת נתיב לעזוב את מכבי תל אביב, מי שעשוי להגיע במקומו יהיה אלירן עטר. שכרו של עטר בריימס זהה לזה של בן בסט במכבי תל אביב, כך שמכבי תל אביב לא תצטרך להוסיף כאן. הצרפתים גם מוכנים לשחרר אותו כמעט ללא תמורה ולכן אם מכבי תל אביב גם תקבל חזרה את אותם 700 אלף יורו ששילמה לטולוז, העסקה תהיה כדאית מבחינתה. אבל כדי שהגלגלים ינועו לקראת עסקה סיבובית דרמטית, צריך קודם שהירוקים מחיפה ישלמו עבור בן בסט ומהלך כזה עוד לא התחיל.

עדכון ראשון: 11:37

עוד באותו נושא

חוזר בשאלה: הדילמות סביב החזרה של ברק יצחקי לסגל מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
עדן בן בסט שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
יימצא נתיב עזיבה? עדן בן בסט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully