וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "אף ניצחון לא מובן מאליו בליגה, אני שמח שחזרנו לנצח"

15.12.2014 / 0:12

מאמן הפועל תל אביב היה מבסוט מהניצחון 79:88 על הפועל אילת, שהיה המשחק האחרון של האדומים בהדר יוסף לפני המעבר לאולם החדש. עודד ברנדווין הצטיין בגלבוע/גליל עם 19 נקודות: "המשחק הכי טוב שלי בליגת העל"

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. מגד גוזני
יכול להיות מבסוט. קטש/מגד גוזני

הפועל תל אביב ניצחה הערב (ראשון) 79:88 את הפועל אילת במחזור ה-12 בליגת העל והראשון בסיבוב השני. האדומים נהנו ממשחק קבוצתי נהדר, בו שישה שחקנים שונים הגיעו למספר דו ספרתי של נקודות. האדומים שיפרו את מאזן הניצחונות שלהם לשבעה, לעומת חמישה הפסדים. הקבוצה של דן שמיר עם מאזן של חמישה ניצחונות ושבעה הפסדים. במשחק נוסף, הצליחה גלבוע/גליל עליון לנצח 72:74 את הפועל חולון.

מאמן הפועל אילת עודד קטש אמר לאחר המשחק: "כל משחק הוא שונה, בניגוד לחולון שהם מאוד אגרסיביים עם הגארדים שלהם אז אילת יותר אגרסיביים בפנים. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. היינו קצת רכים במחצית הראשונה, היה משחק מאוד קשה ויכול היה להיגמר לכאן או לכאן. המפתח הכי חשוב היה שהיום איבדנו 7 כדורים בניגוד ל-18 כדורים בשבוע שעבר. אתם רואים את הליגה ושומעים את התוצאות, אין משחקים קלים, אין משחק שהוא מובן מאליו, אני שמח שחזרנו לנצח.

על העובדה שזה היה המשחק האחרון בהדר יוסף לפני המעבר לאולם הדרייב-אין החדש, אמר קטש: "אנחנו כולם כאן בשביל חוויות, ובשביל האנשים בבית, האנשים שבאים לראות משחק כדורסל ואין ספק שהמעבר הזה יעשה חווית צפייה יותר טובה וחוויות יותר טובות".

על הפציעה של מתן נאור אמר קטש: "מוזר, היו לו כאבים שהתעוררו, בדיקת אולטראסאונד שלא מצאו בה משהו שאפשר לאבחן. הוא שחקן עם הרבה ניסיון ואם כואב לו אז זה הדבר האמיתי. יש לנו צוות רפואי מצטיין, יהיה בסדר".

מאמן אילת דן שמיר הוסיף: "במשחק יש הרבה דברים בדרך והרבה דברים קטנים וגדולים אבל הפקטור המרכזי של המשחק היה הריבאונד התקפה של הפועל ואנחנו צריכים לעשות שם עבודה הרבה יותר טובה, כולם. הפועל תל אביב, ואמרתי את זה בהתחלה, היא שונה מהקבוצה ששיחקנו נגדה בתחילת העונה. כשהוצאנו לפועל, הגענו לזריקות לא רעות, אחוזים לא רעים, זה מה שהיה חסר לנו. הדרך לחזור ולהשלים את הקאמבק היא יותר ארוכה ולא קוראת בבת אחת".

מאמן גלבוע/גליל ברק פלג אמר: "אני שמח שבאנו מההתחלה אגרסיביים וידענו לנצח בקרב. כל שמונת השחקנים ששיחקו היום באו ונתנו והשאירו את הכל. אני מחפש את הגיבורים הקטנים שיהיו ברגעים האלה שבאים ושמים הכל על המגרש".

עודד ברנדווין, המצטיין במשחק: "זה המשחק הכי טוב שלי בליגת העל עד עכשיו ואני שמח שזה בא עם ניצחון. קיבלתי קליעות טובות ובאתי אגרסיבי. אני לא מפחד לקחת את הזריקות ומאמין שזה נותן לי את האקסטרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully