וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד מאור נפרד מבני הרצליה: "חבל, עצוב, מבאס"

המאמן הוותיק עזב אחרי סיבוב ראשון מאכזב אותו סיימה הקבוצה בחלק התחתון: "לפחות קצת חופש אחרי 18 שנים". הושלמה תמונת רבעי גמר הגביע: מוצקין ורמה"ש עלו

גלעד מאור, מאמן רמת השרון בכדוריד. קובי אליהו
"זו החלטה משותפת ואנחנו מאחלים הצלחה לגלעד"/קובי אליהו

תמונת רבעי גמר גביע המדינה בכדוריד הושלמה הערב (ראשון) וביום שישי יתקיימו כבר ארבעת המשחקים שיקבעו את ארבע העולות לחצי הגמר: מכבי ראשון לציון מחזיקת הגביע תארח את הפועל אשדוד, אס"א תל אביב את הפועל ראשון לציון, והערב נקבע שמ.כ חולון תארח את קרית מוצקין ורמת השרון את האלופה מכבי תל אביב.

ברחובות, האורחים מקרית מוצקין היו טובים יותר לאורך כל המשחק. המחצית הראשונה הסתיימה ביתרונם - 10:14 ובסיום בניצחון משכנע 22:29, כאשר ביציע ישבו שחקני מ.כ חולון שהגיעו לעקוב אחרי היריבה שיארחו ביום שישי את רבע הגמר.

באולם זיסמן ברמת גן האורדונים אירחו את רמת השרון, שירדה למחצית ביתרון של 11:15. במחצית השנייה ההרכב החסר של רמת גן התקשה מול האיכויות של רמת השרון שניצחה לבסוף 22:26. גם שחקני האלופה מכבי תל אביב הגיעו לעקוב אחרי היריבה. כמו כן, התקיים הערב הדרבי של פתח תקוה שבו ניצחה מוליכת הליגה הלאומית הפועל את מכבי - 15:27.

בני הרצליה והמאמן גלעד מאור נפרדו הערב בעקבות סיבוב ראשון מאכזב מאוד אותו סיימה הקבוצה בחלק התחתון. יושב ראש הקבוצה, גיא קרן: "זו החלטה משותפת ואנחנו מאחלים הצלחה לגלעד. בנקודת הזמן הזו המועדון צריך שינוי ולצערנו נאלצנו לעשות אותו".

מאור פרסם בפייסבוק את הסטטוס הבא: "לכל סיום יש התחלה חדשה. חבל, עצוב, מבאס, אבל אלו החיים. עכשיו לפחות קצת חופש אחרי 18 שנים רצופות של אימון בוגרים. תודה לכל מי שתמך בי בתקופה הקשה האחרונה, בטוח שיגיעו ימים טובים יותר. החופש קורא לי....".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully