וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצות הברית מתרגשת: הכדורסלנית הגוססת קלעה נקודות ביתיות ראשונות

לורן היל שמתמודדת עם גידול סרטני במוח ממשיכה לרגש את ארצות הברית ומנסה להמשיך בשגרה למרות שהרופאים הקציבו לה שבועות ספורים לחיות. "אני מאמינה שהמילה האחרונה היא של אלוהים", אמרה באופטימיות

ארצות הברית ממשיכה להתרגש מסיפורה המדהים של הכדורסלנית לורן היל בת ה-19. אף אחד לא ממש חשב שהיל תגיע ליום הזה אחרי שהרופאים העריכו שיש לה שנתיים לחיות בשל גידול סרטני במוחה. בשבת היא התייצבה עם קבוצתה מאונט סיינט ג'וזף, לבשה את הגופיה מספר 22 ואמרה: "אני מאמינה שהמילה האחרונה היא של אלוהים" בנימה אופטימית משהו. האוהדים שהגיעו בעיקר כדי לראות אותה מקרוב נשאו חולצות עם הכיתוב: "אף פעם אל תפסיקו להאמין".

רק לפני שישה שבועות ה-NCAA ערכו עבורה מחווה מרגשת אחרת בידיעה שזמנה לחיות הולך ומתקצר. מכיוון שחלומה היה לשחק במשחק קולג', התקבל אישור מיוחד לפתוח את הליגה שבועיים קודם לכן וכל הכרטיסים לאולם שמכיל 10,250 מקומות נחטפו תוך זמן קצר. כעת היא עשתה עוד צעד בהגשמת החלום שלה, וקלעה נקודות ביתיות ראשונות. זה היה משחק הקולג השלישי שלה שבו היא קלעה את שתי הנקודות הראשונות של קבוצתה אחרי שפתחה בחמישייה. הקבוצה שלה אמנם הפסידה 68:56 לפרנקלין, אבל מי יזכור את זה, בטח כאשר מדובר בשבועות, אולי בימים, האחרונים לחייה.

לורן היל שחקנית כדורסל. GettyImages
לא מפסיקה לחלום. היל/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • לורן היל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully