וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: גנגאן הדהימה את פריס סן ז'רמן, הפסד גם למארסיי

קבוצת התחתית סיפקה את הפתעת העונה בליג 1, כשניצחה 0:1 את האלופה והנחילה לה הפסד ראשון בליגה. מארסיי המוליכה הפסידה 1:0 במונאקו ופספסה הזדמנות לברוח בפסגה

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פאריס סן ז'רמן. רויטרס
לא רגיל להפסיד בליגה. זלאטן איברהימוביץ'/רויטרס

המחזור ה-18 בליגה הצרפתית נמשך הערב (ראשון) עם משחקיהן של שתי המוליכות וסיפק שתי הפתעות גדולות. פריס סן ז'רמן נוצחה במפתיע 1:0 על ידי גנגאן ונחלה הפסד ליגה ראשון העונה. למזלה גם מארסיי הפסידה 1:0 במונאקו והפער בפסגה נותר על נקודה בלבד. ליל חזרה לנצח עם 0:3 קל על טולוז, ניס וסנט אטיין נפרדו ב-0:0.

גנגאן - פריס סן ז'רמן 0:1

סנסציה אדירה בסטאד דו רודורו, שם מחזיקת הגביע המשיכה את התנופה מהעפלתה ההיסטורית לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית והנחילה הפסד ליגה ראשון העונה לפריס סן ז'רמן. האלופה הגיעה אחרי הפסד הבכורה העונה, 3:1 לברצלונה בליגת האלופות, ונפלה גם בליגה למרות שהופיעה עם זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני. השער של גנגאן נכבש כבר בדקה ה-11, כשטיבו ז'ירס הגביה כדור חופשי, האקס יונוס סנקארה הסיט וז'רמי פייה זינק קדימה ונגח לרשת של סלבטורה סיריגו את שער הבכורה שלו במדי גנגאן. פ.ס.ז' לא השכילה למצוא את השוויון ב-79 הדקות שנותרו, שחקניה הפגינו עצבים רבים וגם כשזלאטן התקרב, יונאס לוסל עצר נפלא את הוולה שלו בתוספת הזמן. הפסד ליגה ראשון לאלופה מאז ה-2:1 לראן בסוף העונה שעברה (7 במאי 2014) ושני השבוע. ימים לא פשוטים צפויים כעת ללורן בלאן.

מונאקו - מארסיי 0:1

הקבוצה מדרום צרפת הגיעה למשחק הזה בידיעה שפריס סן ז'רמן הפסידה, אך פספסה הזדמנות נדירה מאוד להגדיל את הפער בפסגה על פני האלופה. מונאקו, שבאמצע השבוע שעבר העפילה לשמינית גמר ליגת האלופות לא התחשבה בשאיפות היריבה ובדקה ה-67 גם הכריעה את המשחק. ברנארדו סילבה הקשר הפורטוגלי קיבל כדור מצד ימין ומתוך הרחבה בעט לפינה.

ז'רמי פייה שחקן גנגאן חוגג. רויטרס
מצא זמן מושלם לשער הראשון שלו במדי גנגאן. ז'רמי פייה/רויטרס

ליל - טולוז 0:3

המארחת התגברה על ההדחה מאירופה עם ניצחון ראשון בכל המסגרות מאז סוף ספטמבר. אחרי 13 משחקים ללא ניצחון, ליל קיבלה פנדל כבר אחרי 39 שניות בעקבות הרחקתו של מקסים ספאנו, אבל הבלם מרקו באשה החמיץ את הפנדל מול עלי אהמדה. למרות זאת, היתרון המספרי השפיע במהרה, כשבדקה השביעית המגן ג'יבריל סידיבה כבש שער ראשון זה שנתיים וחצי. ריאן מנדס הקשית מעל אהמדה את השני בדקה ה-50, נולן רו חתם בדקה ה-77 וליל עקפה את יריבתה בטבלה.

ניס - סנט אטיין 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully