וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: פאדרבורן סחטה 1:1 מוולפסבורג, תיקו ללברקוזן

יכולת אדירה של לוקאס קרוזה שוער פאדרבורן מנעה מהזאבים ניצחון ביתי. ראפה (עצמי, 17) העלה את וולפסבורג ליתרון, מחה השווה (51, בפנדל). 1:1 בקרב הצמרת בין לברקוזן למנשנגלאדבך

הקאן צ'לחנוילו שחקן לברקוזן. רויטרס
איזה שער ענק. צ'לאנוילו/רויטרס

המחזור ה-15 בבונדסליגה הגיע היום (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בראשון מביניהם נפרדו לברקוזן ומנשנגלדבאך ב-1:1 במשחק הצמרת ביניהן. וולפסבורג השנייה סיימה ב-1:1 ביתי מאכזב מאוד מול פאדרבורן העולה החדשה והפער מבאיירן מינכן בפסגה צמח לתשע נקודות.

לארס בנדר שחקן באייר לברקוזן מול ברנד לנו שחקן מנשנגלאדבך. GettyImages
בנדר ולנו עוצרים עוד ניסיון/GettyImages

לברקוזן - מנשנגלדבאך 1:1

שתי היריבות ממערב גרמניה לא הצליחו להשיג הכרעה ביניהן במשחק מצוין. לברקוזן ומנשנגלדבאך נפרדו ב-1:1, שמעלה כל אחת מהן מקום אחד בטבלה על חשבון אוגסבורג. הקבוצה של רוג'ר שמידט עלתה למקום השלישי עם 24 נקודות, כמו גם הסייחים.

הקאן צ'לאנוילו המצוין העלה את המארחת ליתרון בביי ארנה בדקה ה-18 עם שער פשוט גדול. הקשר הטורקי עבר שני שומרים ובעט מעל יאן זומר פנימה את ה-0:1. הקבוצה של לוסיאן פאברה לא נשברה, המשיכה לתקוף ובסופו של דבר גם השיגה את השוויון בדקה ה-40. קרן של תורגאן הזאר מצאה את רואל ברוברס שבעט מהאוויר ומשמונה מטר פנימה את ה-1:1. המשחק הפך להיות דו צדדי מאוד, כששתי הקבוצות מוותרות על הקישור ועוברות מהתקפה להתקפה, אבל אף אחת לא הצליחה למצוא את הרשת ובסיום זה 1:1.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
וייריניה שחקן וולפסבורג. GettyImages
שמטו את היתרון. וייריניה אחרי הראשון/GettyImages

וולפסבורג - פאדרבורן 1:1

בעונה שבה דורטמונד מתרסקת ולברקוזן מאכזבת, וולפסבורג היא הקבוצה היחידה שמדגדגת את באיירן מינכן בפסגה אבל הערב שמטה שתי נקודות חשובות מאוד. את המשחק הזה אפשר לסכם בשתי מילים: לוקאס קרוזה. שוער פאדרבורן נתן משחק ענק בין הקורות ומנע במו ידיו מהזאבים לכבוש לפחות ארבעה שערים במחצית השנייה.

וולפסבורג עלתה ליתרון בדקה ה-18 עם שער עצמי של ראפה שדחק לשערו הוא כדור נגיחה של וייריניה. איבן פרישיץ' החמיץ פנדל למארחים בדקה ה-30 וקבוצתו נענשה עם פנדל מהצד השני בדקה ה-51. נאלדו הרים רגל גבוהה בתוך הרחבה, השופט הורה על הנקודה הלבנה ואלבן מחה האלבני דייק. הזאבים ישבו על השער של פאדרבורן במחצית השנייה, אבל קרוזה פשוט לא נתן לכדור לפרפר ברשת שלו. מי ששמחה לשמוע על התיקו הזה היא באיירן מינכן שרחוקה כעת 9 נקודות מוולפסבורג בפסגה. פאדרבורן עלתה למקום העשירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully