וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: אזלו הכרטיסים למשחקים נגד ויילס ואנדורה

שני המשחקים במוקדמות יורו 2016 יתקיימו באצטדיון החדש בחיפה. נותר מספר בודד של כרטיסים לבלגיה וקפריסין בטדי. גוטמן: "לא היה לי ספק בכך שהעם הזה מאוהב בנבחרת שלו"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה כחולה-לבנה/ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ראשון) שכל הכרטיסים למשחקי מוקדמות יורו 2016 בין נבחרת ישראל לנבחרות ויילס (28.3.15) ואנדורה (9.9.15) אזלו. שני המשחקים יתקיימו באצטדיון סמי עופר. נכון לעכשיו, נותר מספר בודד של אלפי מנויים/כרטיסים למשחקים שיתקיימו באצטדיון טדי, נגד בלגיה (31.3.15) וקפריסין (10.10.15).

אלי גוטמן, מאמן הנבחרת: "ידעתי שפתיחה טובה של קמפיין יורו 2016 תוליד טירוף סביב הנבחרת, אבל אני מודה שלא היה ניתן להעריך שזה יגיע לממדים הללו. אמרתי תמיד, ולא היה לי בכך ספק לרגע, שהעם הזה מאוהב בנבחרת שלו ועומד מאחוריה בכל מצב. השחקנים שלי ואני נמשיך לעשות הכול כדי לשמח את אוהדי הנבחרת ואת כלל אזרחי ישראל. זה בפירוש עושה טוב על הלב לדעת שבכל מקום בו תשחק, הנבחרת נפגוש אצטדיונים מלאים בקהל שבא לתת הכול ולדחוף אותנו קדימה ".

טל בן חיים, קפטן הנבחרת: "התחושה שלי ושל השחקנים אחרי המשחק נגד בוסניה בסמי עופר הייתה מדהימה ורק רצינו שזה לא ייגמר. זה אושר גדול לדעת שכולם רוצים להיות אתנו ולדחוף אותנו בדרך להגשמת החלום המשותף. לשחק מול אצטדיון מלא בילדים, צעירים, מבוגרים, נשים וכל מי שרוצה בהצלחת הנבחרת, זה בהחלט נותן ערך מוסף גדול. אנחנו כל כך רוצים לחזור כבר למסגרת הנבחרת ולפגוש שוב את האוהדים הנפלאים"..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully