וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נותרו כרטיסים לדרבי, הפסד עלול להביא לזעזוע

14.12.2014 / 12:04

הקופות יפתחו בשעה 18:00, כ-21 אלף צופים הבטיחו את מקומם. תבוסה תגרום לכך שיואב כץ ישקול את עתידו של ראובן עטר. אנדריאה קאלוג'רוביץ' הסרבי הוזכר כמועמד להגיע בינואר

ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
מבחן גדול. עטר/ברני ארדוב

בהפועל חיפה מתכוננים לדרבי הערב (ראשון, 20:55, ערוץ 1) כאשר מפלס הלחץ בקבוצה גבוה למדי. בימים האחרונים גובר הלחץ על הבעלים יואב כץ ליצור זעזוע בצוות המקצועי ולפי גורמים בסביבת המועדון, הפסד מוחץ עשוי להביא בהחלט לאותו זעזוע, למרות שכץ מעדיף להשאיר בשלב זה את עטר בתפקיד.

בקבוצה ישנם כאלה שמשוכנעים שהדבר הראשון שצריך לעשות הוא לחזק משמעותית את הקבוצה בכמה שחקנים מאשר להביא לפיטוריו של עטר, אך הפסד בהפרש של כמה שערים יכול להביא לזעזוע כבר לאחר הדרבי.

בינתיים בשל העובדה שהקבוצה לא מכרה עדיין את כל הכרטיסים למשחק, קופות הכרטיסים ייפתחו בשעה 18:00. במועדון ובמשטרה מבקשים מהקהל להגיע כמה שעות לפני המשחק כדי לא ליצור פקקי תנועה בסמוך למשחק. כ-21 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם ביציעים.

שחקן הכוכב האדום בלגרד, אנדריה קאלוג'רוביץ' (כחול) מול שחקן ראן, ג'ון בוי, בשנת 2011. AP
קאלוג'רוביץ'/AP

בתוך כך, החלוץ הסרבי, אנדריה קאלוג'רוביץ', מועמד להפועל חיפה ועשוי להצטרף אליה כבר בחלון ההעברות בינואר, כך לפי מקורות המקורבים מאוד לשחקן בסרביה. קאלוג'רוביץ' שהתחיל את העונה בפ.צ תון השוויצרית, הוצע לקבוצה לאחרונה וייתכן שראשיה יבקשו ממנו להגיע להתרשמות. יחד עם זאת, אותם מקורות טוענים שהסיכויים שהשחקן אכן יגיע לא גבוהים בגלל העלויות הכספיות הכרוכות בהבאתו. אגב, הסרבי כבר סיכם לפני שנתיים בהפועל באר שבע, אבל זו לא הצליחה להגיע לסיכום עם קבוצתו הסינית.

קאלוג'רוביץ' בן ה-27 גדל ב-OFK בלגרד ובעונת 2009-10 עבר לראד וכבש 17 שערים. העונה המצוינת שלו במדי הקבוצה הצנועה זיכתה אותו בזימון בכורה לנבחרת סרביה (בסך הכול הוא צבר שלוש הופעות) והביאה את הכוכב האדום בלגרד הגדולה לרכוש אותו תמורת 475 אלף יורו. אחרי שנתיים בהן כבש 30 ב-55 הופעות בכל המסגרות, בייג'ינג גואן הסינית רכשה אותו תמורת כ-750 אלף יורו.

קאלוג'רוביץ' לא התאקלם בבייג'ינג ובשנתיים הבאות הושאל לא.א.ל לימאסול הקפריסאית וראיסנג סנטאנדר הספרדית. לאחרונה הסרבי את חוזהו בקבוצה הסינית ובקיץ חתם בפ.צ תון השוויצרית בהעברה חופשית. הוא שותף העונה ב-12 משחקי ליגה וכבש שני שערים. לאחרונה חל פיחות במעמדו והתקשורת השוויצרית אף פורסם שהוא עשוי לעזוב את הקבוצה.

כזכור, לקבוצה התפנה מקום של זר אחרי שחרורו של מינדאוגאס קאלונאס. גם אוסיי מאוולי עשוי להיות משוחרר, אבל בקבוצה מתקשים להגיע איתו לסיכום על תנאי העזיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully