וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב ניצחה את מלאגה 73:81

אלופת אירופה ניצחה 0:27 בעמודת הנקודות במתפרצת, נהנתה מערב נפלא של דווין סמית' (22 נקודות, 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים) וחגגה במשחק הסיום של שלב הבתים אף שלא קבע עבורה דבר. ערב מוצלח גם לפארגו (16)

עריכה: טל רזניק

על אף שהמשחק האחרון בשלב הבתים של היורוליג לא קבע עבורה דבר, המשיכה הערב (חמישי) מכבי תל אביב את המומנטום המוצלח שלה וגברה על מלאגה 73:81. כידוע, הצהובים הבטיחו את המקום השני בבית ב' עוד בשבוע שעבר, ובכל זאת הם דאגו להכניע את האנדלוסים כדי בוודאי להגיע במצב רוח חיובי יותר לטופ 16 שייצא לדרך ב-30 בדצמבר.

הפתיחה של אלופת אירופה היתה מושלמת: דווין סמית' הטיס את הצהובים ל-0:14 אחרי ארבע דקות, אלא שמלאגה, לה המשחק הזה דווקא היה חשוב במאבק על המקום השלישי, הצליחה לחזור ועלתה ליתרון ראשון ברבע השני. דקות טובות של ג'רמי פארגו אפשרו למכבי לברוח שוב, הפעם ברבע השלישי, ליתרון 47:56, אך מלאגה שוב חזרה. בסופו של דבר, אחוזים איומים ונוראיים מהשדה (13 מ-36 ל-2, 11 מ-34 ל-3), כמו גם הבדל מדהים בנקודות במתפרצות (0:27 למכבי) מנעו ממנה את השלמת הקאמבק, ואם אלבה ברלין תנצח מחר הקבוצה של חואן פלאזה תסתפק במקום הרביעי בלבד בבית ה' של הטופ 16, ותפגוש גם בשלב הבא את מכבי תל אביב.

בשורה התחתונה, ברור לגמרי שהיכולת הזו לא תספיק לאלופת אירופה לשלב הבא, משום שהיריבות בשלב הבא יהיו חזקות הרבה יותר. חלקן ידועות, חלקן לא, אך ללא חיזוק נאות, למכבי תל אביב יהיה קשה מאוד להעפיל להצלבה, שלא לדבר על הפיינל פור, כי דווין סמית' לבדו (הערב 22 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים) לא יספיק. החדשות הטובות: ג'רמי פארגו חזרו לעצמו אחרי תקופה לא קלה. ובשורה התחתונה, למרות כל הצרות והביקורות, הקבוצה של גיא גודס סיימה את שלב הבתים הראשון שנייה לצסק"א מוסקבה בלבד, עם מאזן 3:7. לא רע בכלל.

גם גלאטסראיי תפגוש את מכבי תל אביב בטופ 16

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם ג'רמי פארגו. ברני ארדוב
הצגה נפלאה שלו. דווין סמית' עם פארגו/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, ג'רמי פארגו, דווין סמית', בריאן רנדל ואלכס טיוס, בעוד מלאגה העלתה את סטפן מרקוביץ', קוסטס וסילאידיס, מינדאוסגס קוזמינסקס, וויל תומאס ו-ולדימיר גולובוביץ'. סמית' התחיל את המשחק לוהט, צלף שתי שלשות רצופות, רנדל ופארגו הצטרפו לחגיגה וקבעו 0:12 אחרי שלוש וחצי דקות. חואן פלאזה לקח פסק זמן אך רנדל קבע 0:14, מלאגה קלעה נקודות ראשונות רק אחרי ארבע וחצי דקות, ושלשה של ריאן טולסון צימקה את הפער ל-19:13. בסיום הרבע הראשון, עמד היתרון הצהוב על 22:26 בלבד.

רבע שני:

שלוש דקות אל תוך הרבע השני עלה נייט לינהארט לפרקט, ושיחק לצד אלכס מאריץ' ומרקיז היינס, בהרכב שלא ראינו כבר זמן רב, וגולבוביץ' ויון סטפנסון ניצלו זאת כדי להעניק למלאגה יתרון ראשון במשחק - 30:32. פארגו השווה עם סל מדהים, וגם ליהארט זכה להשתתף בחגיגה, כשלחדרי ההלבשה ירדה מכבי ביתרון 37:41. סמית' הצטיין עם 10 נקודות, 3 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ג'רמי פארגו שחקן מכבי תל אביב מול סטפן מרקוביץ' מלאגה. ברני ארדוב
חזר לעצמו. פארגו/ברני ארדוב

רבע שלישי:

האנדלוסים פתחו את הרבע השלישי היטב ועלו ל-43:45, אך פארגו ענה במהירות, עם נקודות נוספות במתפרצת וסל ועבירה, כשדאנק של סמית' השלים ריצת 2:13 וקבע 47:56. סופו ביצע צעדים בשתי התקפות רצופות, ג'ייסון גריינג'ר צימק ל-56:53, ולרבע האחרון עלתה מכבי כשהיא מובילה 54:58.

רבע רביעי:

פארגו המשיך את יכולתו הטובה וקבע 57:66, שש וחצי דקות לסיום, יון סטפנסון צימק ל-66:64, חמש דקות לבאזר, פארגו ענה בדאנק גדול, סמית' צלף שתי שלשות רצופות, ושתי נקודות יפות של היינס קבעו 67:77, שתי דקות לסיום. משם מלאגה כבר לא חזרה, וזה נגמר ב-73:81 לאלופת אירופה.

- יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (ימין) מול יון סטפנסון שחקן מלאגה. ברני ארדוב
ועכשיו, למשהו אחר לגמרי. אוחיון/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דווין סמית' 22 (4 מ-8 ל-3), 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, ג'רמי פארגו 16, בריאן רנדל 10, סופוקליס שחורציאניטיס 9, סילבן לנדסברג 8 (1 מ-5 ל-3, 1 מ-4 מהעונשין), מרקיז היינס 5 (1 מ-5 ל-3), יוגב אוחיון 5, נייט לינהארט 2, אלכס מאריץ' 2 ו-8 ריבאונדים, אלכס טיוס 2. ג'ייק כהן שותף (4 דקות) ולא קלע.

קלעו למלאגה: ג'ייסון גריינג'ר 11, קיילב גרין 10, ולדימיר גולובוביץ' 8 (3 מ-8 מהשדה), ריאן טולסון 8 (1 מ-6 ל-2), יון סטפנסון 8 (2 מ-7 ל-3), סטפן מרקוביץ' 7, וויל תומאס 6 (2 מ-6 מהשדה), קרלוס סוארס 5 (0 מ-5 ל-3), פראן ואסקז 4, מינדאוגס קוזמינסקס 4 (1 מ-7 מהשדה), מו סולייד 3.

עלה היטב מהספסל. סופו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully